مانیتور CB342CKC Omegaline ایسر معرفی شد

مانیتور CB342CKC Omegaline

ایسر مانیتور جدید خود را با نام CB342CKC Omegaline معرفی کرد. این مانیتور از نوع اولترا واید و از وضوح تصویر 4k با نرخ نوسازی 75 هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین ابعاد تصویر در این مانیتور 21:9 می‌باشد و مدت زمان پاسخ دهی آن نیز 1 میلی ثانیه است. از دیگر ویژگی‌های مانیتور CB342CKC Omegaline می‌توان به پشتیبانی این محصول از AMD Freesync اشاره کرد که این فناوری می‌تواند به خوبی پارگی و برش تصاویر را از بین ببرد. در ادامه به جزئیات و توضیحات بیشتر در مورد این محصول می‌پردازیم.

 

طراحی مانیتور ایسر CB342CKC Omegaline

طراحی این مانتور بسیار ظرافت دارد به طوری که حاشیه اطراف نمایشگر بسیار نازک می‌باشد. پشت مانیتور به رنگ مشکی و سفید می‌باشد و این خود نه تنها باعث ناسازگاری در طراحی محصول نشده، بلکه باعث زیبایی بیشتر در آن نیز شده است. پایه این مانیتور نقره‌ای که با بدنه نمایشگر سازگاری کاملی دارد. پایه این مانیتور نیز دارای تنظیم شیب و ارتفاع تا 150 میلی‌متر می‌باشد.

مانیتور CB342CKC Omegaline

لوگوی شرکت ایسر نیز در قسمت پایین و پشت بدنه مانیتور هک شده که در فضای کاری، جلوه‌ای جذاب را به نمایشگر می‌دهد.

مشخصات مانیتور CB342CKC Omegaline ایسر

مانیتور CB342CKC Omegaline وضوح تصویر بسیار بالایی دارد. وضوح تصویر در این مانیتور UW-QHD یا همان 3440×1440 می‌باشد. این وضوح تصویر برای هر مکانی قابل استفاده است و به لطف نمایشگر بزرگی که ایسر برای این مانیتور در نظر گررفته است باعث می‌شود تا فضای بیشتری در اختیار کاربران قرار گیرد. این نمایشگر دارای کنتراست 1000:1 و حداکثر روشنایی 400 کاندلا بر متر مربع است، و از یک پنل IPS بهره می‌برد. پنل آن با پشتیبانی خود از 178 درجه افقی و 178 درجه عمودی، زاویه دید بهتری را نسبت به پنل‌های TN و سایر مانیتورهای غیربازی ارائه می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود تا با تغییر زاویه دید رنگ و کیفیت تصاویر کاهش پیدا نکند.

برای این مانیتور درگاه‌های اتصال متعددی نیز در نظر گرفته شده است. این مانیتور دارای دو درگاه HDMI-2.0، یک DisplayPort Single و یک هاب USB است که دو درگاه USB 3.1 Type-A را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تمام این ورودی‌ها در پشت مانیتور قرار دارند تا سیم‌ها پنهان بوده و میز شما را منظم و تمیز نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: مانیتور MSI Oculux NXG253R معرفی شد

منبع: wccftech

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت