مانیتور MSI Oculux NXG253R معرفی شد

مانیتور MSI Oculux NXG253R

به تازگی MSI از مانیتور Oculux NXG253R رونمایی کرده است. محصول جدید MSI را می‌توان یک مانیتور گیمینگ خواند و مناسب برای گیمرها به خصوص کسانی که ورزش‌های الکترونیک می‌کنند می‌باشد.

مانیتور MSI Oculux NXG253R از جدیدترین تکنولوژی انویدیا یعنی NVIDIA G SYNC پشتیبانی می‌کند. نرخ بروزرسانی این نمایشگر 360 هرتز و زمان پاسخگویی آن نیز 1ms GTG می‌باشد که تجربه‌ی بسیار روان و فوق العاده‌ای را به گیمرها می‌دهد. همچنین در این مانیتور از سیستم نورپردازی Mystic Light استفاده شده است که باعث زیبایی سیستم گیمینگ شما می‌شود.

علاوه بر این موارد، MSI قول بهترین تجربه گیمینگ را در این مانیتور داده است و قرار است با همکاری انویدیا قابلیت NVIDIA Reflex Latency Analyzer را معرفی کند.

قابلیت یاد شده یک ابزار اندازه گیری دقیق است که قرار اسنت در مانیتور MSI Oculux NXG253R استفاده شود.

در این تکنولوژی کیلک کردن ماوس تشخیص داده می‌شود و زمان مورد نظر برای نتیجه آن روی پیسکل‌های صفحه نمایش محاسبه می‌شود. این تکنولوژی من جمله عواملی است که باعث برتری این مانیتور نسبت به رقبا می‌شود. همچنین گیمرهای رقابتی نیز می‌توانند با شناسایی این سیستم و عملکرد رایانه خود به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

همانطور که گفته شد این مانیتور از تکنولوژی Nvidia G Sync پشتیبانی می‌کند. در کنار این مورد، از نرخ بروزرسانی 360 هرتز با زمان پاسخگویی 1ms نیز پشتیبانی می‌کند. مجموع این عوامل باعث می‌شود تا کاربران تجربه‌ای بسیار عالی را داشته باشند. همچنین با وجود این عوامل هیچ گونه پارگی و یا برشی در تصاویر بوجود نمی‌آید.

این مانتیور به طور کل برای گیمرها بهترین گزینه است و برای بازی‌های اول شخص شوتر، مسابقه‌، مبارزه‌ای و و ورزشی بسیار مناسب خواهد بود.

دیدگاه شما کاربران امین دیتا در این زمینه چیست؟

بیشتر بخوانید:مانیتور گیمینگ ROG PG259QN ایسوس معرفی شد

 

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت