مزایای استفاده از هارد دیسک SMR

تکنولوژی SMR

سازگاری بالاتر

هارد دیسک SMR کمپانی UNV در نتیجه همکاری مستمر این شرکت با تولیدکنندگان بزرگ هارد دیسک است. این هارد دیسک به طور انحصاری برای دستگاه های NVR یونی ویو طراحی شده است. دستگاه NVR یونی ویو می تواند در هنگام کار با این هارد دیسک، ویژگی های مختلف آن را تشخیص داده و شرایط بهتری را برای ذخیره سازی ویدئو ایجاد کند.

ثبات بهتر

هارد دیسک بهینه سازی شده ی SMR کمپانی Uniview دارای یک فایل عظیم با مکانیزمی بزرگ برای خواندن/نوشتن است که به طور حرفه ای و تخصصی برای سیستم ذخیره سازی ویدئویی طراحی شده است. این موضوع باعث شده تا همکاری بین هارد دیسک و NVR در ضبط ویدئوها بیشتر شده و در مجموع باعث افزایش پایداری سیستم می شود.

امنیت بیشتر

​​​Uniview مکانیزمی برای نظارت بر الگوریتم رمزگذاری بین هارد دیسک SMR و دستگاه NVR یونی ویو ایجاد کرده است که مراحل رمزگذاری و رمزگشایی را به تشخیص دیسک اضافه می کند و باعث شده تا ذخیره سازی داده ها در هارد دیسک امن تر گردد.

صرفه جویی در مصرف انرژی، طول عمر بیشتر

پس از افزایش تراکم مسیرهای مغناطیسی، تعداد هارد دیسک های کمتری نسبت به هارد دیسک های سنتی نیاز می باشد، بنابراین مصرف برقی که برای چرخاندن موتور مورد نیاز است، کاهش می یابد و به نتیجه ی نهایی صرفه جویی در مصرف انرژی خواهیم رسید. با کاهش مصرف برق، گرمای تولید شده توسط هارد دیسک نیز کاهش می یابد. در نتیجه، عمر هارد دیسک طولانی تر شده و نرخ خرابی آن کاهش می یابد.

 

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت