مسیر یاب وایرلس گیگاباتی AirStation™ Dual Band 11ac بوفالو

مسیر یاب وایرلس گیگاباتی AirStation™ Dual Band 11ac بوفالو

مسیر یاب وایرلس گیگاباتی AirStation™ Dual Band 11ac بوفالو با کد تجاری WZR-1750DHP یک راه حل اساسی برای داشتن یک شبکه وایرلس پر قدرت٬ پر سرعت و با کیفیت به همراه تکنولوژی پرتوی (تمرکز ارسال دیتا بر نقطه ای خاص) میباشد.

مسیر یاب وایرلس گیگاباتی AirStation™ Dual Band 11ac بوفالو با کد تجاری WZR-1750DHP یک راه حل اساسی برای داشتن یک شبکه وایرلس پر قدرت٬ پر سرعت و با کیفیت به همراه تکنولوژی پرتوی (تمرکز ارسال دیتا بر نقطه ای خاص) میباشد.

مسیر یاب وایرلس گیگاباتی AirStation™ Dual Band 11ac بوفالوv

مسیر یاب وایرلس گیگاباتی AirStation™ Dual Band 11ac بوفالو

WZR-1750DHP با وجود دو ردایوی بی سیم با نهایت بازدهی و پشتیبانی از تکنولوژی های قبلی – پشتیبانی از ۸۰۲.۱۱ac و ۸۰۲.۱۱n – می تواند سرعت انتقالی معادل با ۱۳۰۰Mbps را بر روی طیف ۵GHz را داشته باشد. همچنین بر روی طیف ۲.۴GHz سرعتی معادل ۴۵۰Mbps را برای شما فراهم میکند. این محصول توانایی کار به صورت همزمان بر روی هر دو باند را دارا میباشد که در این حالت سرعت انتقال اطلاعات آن تا ۱۷۵۰Mbps خواهد رسید و همین مزیت این محصول را تبدیل به بهترین گزینه برای استریم کردن فیلم های Full HD بر روی شبکه ای کرده که کاربران آن نیاز به دسترسی همزمان به منابع شبکه و اینترنت را دارند. ۱۱ac آخرین تکنولوژی بی سیم میباشد که سرعتی تا سه برابر سرعت ۸۰۲.۱۱n را ارائه میدهد و بر روی طیف ۵ GHz کار میکند و میتواند سرعتی معادل ۱۳۰۰Mbps را پشتیبانی کند. لازم به ذکر میباشد که بوفالو اولین تولید کننده محصولات بی سیم میباشد که از این تکنولوژی بهر جسته است. البته این محصول در عین بهره جستن از تکنولوژی ۱۱ac طوری طراحی شده است تا بتواند از تکنولوژی های قبلی پشتیبانی کند تا بتوانید نهایت بهره را از این محصول ببرید. این محصول مجهز به قابلیت پورت میهمان میباشد که این محدودیت را برای کاربران میهمان ایجاد میکند که فقط به اینترنت دسترسی داشته باشند و نتوانند به منابع شبکه دسترسی داشته باشند. نقاط کور در محل کار یا منزل میتوانند بر روی سرعت کار شما با شبکه تاثیر بسیار زیادی بگذارند ولی در این محصول قدرت سیگنال بسیار افزایش یافته و منطقه تحت پوشش افزایش یافته.

این مدل از مسیر یاب وایرلس بوفالو از تکنولوژی پرتوی (Beamforming) و MIMO چند کاربره (MU-MINI) بهره جسته تا به طرز غیر قابل باوری ارتباط وایرلس شما را بهینه کند. قابلیت MIMO چند کاربره WZR-1750DHP قدرت آنتن های آن را مهار کرده و با استفاده از تکنولوژی پرتوی جهت و مکان دستگاه هایی که به وایرلس آن متصل هستند را شناسایی میکند و توان سیگنال ارسالی را مستقیما بر روی آنها متمرکز میکند. و بعد از این اتفاق دستگاه شما توانایی بالاتری برای ارسال سیگنال به نقاط کور و حتی پشت دیوار ها خواهد داشت و نقاط کوری که قبلا داشته اید را از بین خواهد برد.

با قابلیت QoS پیشرفته این محصول میتوانید منابع اینترنت خود را مدیریت کنید و مشخص کنید چه مقدار از حجم و پهنای باند اینترنت شما صرف چه سرویسی شود. برای مثال مشخص کنید که استریم فیلم بالاترین اولویت باشد و بعد از آن بازی های آنلاین و سپس باز کردن صفحات وب اولویت های بعدی باشند.

WZR-1750DHP یک گزینه بسیار مناسب برای پخش ویدئو های HD بر روی شکبه میباشد علاوه بر اینکه با بهره جستن از نسل بعدی وایرلس بوفالو به سلامتی شما نیز لطمه نمی زند.

همچنین مسیر یاب WZR-1750DHP مجهز به قابلیت AOSS یا همان AirStation One-Touch Secure System و WPS میباشد و میتواند در کمتر از چند لحظه یک ارتباط امن وایرلس را برقرار کند.

این محصول به همراه ابزار کنترلی والدین و فیلترینگ اینترنت شرکت سیمانتک آمریکا به نام Norton ConnectSafe ارائه میشود تا بتوانید از فرزندان خود در مقابل سایت های غیر اخلاقی محافظت کنید و همچنین مشخص کنید یک کاربر خاص فقط در ساعاتی مشخص به محتوایی مشخص دسترسی داشته باشد.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت