مشکل ساز شدن ناسازگاری مادربردهای فعلی با APU های Ryzen برای AMD

Ryzen

AMD

طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت ، به نظر می آید که تعداد زیادی از خریداران پردازنده‌های جدید Ryzen 5 2400G و Ryzen 3 2200G در راه اندازی و یا همان بوت شدن مشکل دارند. این مشکل AMD را مجبور کرد تا توضیحاتی در این خصوص ارائه نماید.
ظاهرا تعدادی از خریداران پردازنده های مذکور AMD در راه اندازی آن بر روی مادربردهای فعلی سوکت AMD AM4 با مشکل مواجه شده اند.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره در تلاش است تا بروز ترین اطلاعات در خصوص پردازنده ها و همچنین بازیابی اطلاعات را برای شما عزیزان ارائه نماید.

طبق اطلاعاتی که شرکت AMD در این خصوص ارائه کرده است این مشکل به دلیل بهرمند نبودن مادربردها به آخرین نگارش BIOS است که برای پشتیبانی از APU های جدید AMD ضروری می باشد. به ادعای این کمپانی کاربرانی که با این مشکل روبرو هستند ، به احتمال زیاد از یک نگارش BIOS قدیمی‌تر استفاده می‌کنند که امکان پشتیبانی از پردازنده‌های جدید AMD را ندارد. البته برای آپدیت کردن این مادربردها نیاز به یک پردازنده Ryzen است که خریداران نیز به یک نمونه از آن دسترسی ندارند ؛ به همین جهت AMD از خریداران خواسته است که با سازنده مادربرد و یا فروشندگان آن ها تماس گرفته تا شاید آن ها قادر به آپدیت BIOS مادربرد باشند. با این وجود خریداران قادرند اقدام به مرجوع کردن خرید خود نمایند.

کار دیگری که خریداران می توانند انجام دهند، ثبت درخواست برای کیت راه اندازی AMD است که ظاهرا شامل یک پردازنده Ryzen می باشد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت