معرفی SSD قابل حمل جدید سامسونگ

Samsung-Portable-SSD-X5

چند روز پیش در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ سامسونگ از یک SSD جدید به‌نام X5 رونمایی کرد.این درایو جدید با بهره‌گیری از پورت تاندربولت ۳ سرعت انتقال بسیار بالایی دارد. کره‌ای‌ها ادعا کرده‌اند که X5 بر اساس پلتفرم NVMe ساخته شده است و می‌تواند به‌یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مشتریان تبدیل شود.

از ویژگی‌های حافظه‌ی ایکس ۵ سامسونگ می‌توان به وزن ۱۵۰ گرمی و ابعاد ۱۱۹ در ۶۲ در ۱۹.۷ میلی‌متری اشاره کرد. این SSD قرار است در سه مدل با حافظه‌های داخلی ۵۰۰ گیگابایت، یک ترابایت و دو ترابایت در دسترس خریداران قرار گیرد.

سامسونگ با رونمایی از تلویزیون‌های منحنی جدیدش نشان داده بود که علاقه‌ی زیادی به استفاده از پورت تاندربولت ۳ در آن‌ها دارد؛  اس‌اس‌دی جدید این شرکت هم به پورت یادشده مجهز شده است. این شرکت گفته است که اس اس دی X5 دارای پهنای باند ۴۰ گیگابایت بر ثانیه است و سرعت خواندن و نوشتنی معادل ۲۸۰۰ مگابایت بر ثانیه و ۲۳۰۰ مگابایت بر ثانیه دارد.

X5 با داشتن چنین سرعت انتقالی بیشتر برای استفاده‌های حرفه‌ای کاربرد دارد؛ به‌خصوص آن‌هایی برای که با فایل‌های حجیم نظیر ویدیوها، انیمیشن‌ها و رنردرهای سه‌بعدی سر و کار دارند.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه دهد.

سامسونگ همچنین گفته است که حافظه‌ی یادشده امنیت بسیار بالایی دارد.

ایکس ۵ برای در امان بودن از صدمات فیزیکی، با بدنه‌‌ای از جنس فلز و یک قاب داخلی مقاوم در برابر شوک، ساخته شده است.  این حافظه می‌تواند از افتادن از فاصله‌ی دو متری جان سالم به در برد. در X5 از یک گرماگیر و فناوری DTG (محافظ حرارتی پویا) استفاده شده است تا به‌هنگام کار کردن، بیش از حد داغ نشود.

حافظه‌ی SSD جدید Samsung قرار است روز سوم سپتامبر (۱۲ شهریورماه) در سراسر دنیا عرضه شود. مدل ۵۰۰ گیگابایتی آن ۳۹۹.۹۹ دلار، مدل ۱ ترابایتی ۶۹۹.۹۹ دلار و مدل ۲ ترابایتی آن ۱۳۹۹.۹۹ دلار قیمت دارند.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت