موارد مهم در انتخاب نرم افزار بازیابی هارد دیسک

موارد مهم در انتخاب نرم افزار بازیابی هارد دیسک

حتی اگر همه ما نیازها و اولویت های مختلفی داریم، موارد خاصی وجود دارد که همیشه باید هنگام انتخاب نرم افزار بازیابی هارد دیسک در نظر بگیرید:

موارد مهم در انتخاب نرم افزار بازیابی هارد دیسک

در انتخاب محصول مورد نظر به موارد زیر دقت کافی داشته باشید.  تا بتوانید انتخاب درستی کنید.

عملکرد

مهمترین کیفیت نرم افزار بازیابی هارد دیسک، توانایی پاک کردن فایلهای از دست رفته از یک هارد خراب است. ما به شما توصیه می کنیم یک ابزار بازیابی اطلاعات دیسک سخت را انتخاب کنید. برای که بتواند حداقل چند صد قالب مختلف فایل را از تمام سیستم های فایل معمول Windows، macOS و Linux بازگرداند. به این ترتیب می توانید انواع سناریوهای از دست دادن داده ها را حل کنید.

سرعت

بهترین برنامه های نرم افزاری نیز از چندین روش بازیابی پشتیبانی می کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن روشی را که متناسب با شرایط شما است انتخاب کنید و داده های خود را پس بگیرید.

امنیت

 آخرین چیزی که می خواهید این است که برخی از نرم افزارهای بازیابی هارد دیسک مبهم را دانلود کنید و کامپیوتر خود را با بدافزار خطرناک اسکن کرده یا کل دیسک سخت خود را چک کنید، زیرا غیرقابل خواندن است. به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم به راه حل های معروف تر، ترجیحاً راه حل هایی که تعداد قابل توجهی از نظرات مثبت دارند، پایبند باشید.

سازگاری

حتی بهترین نرم افزار بازیابی هارد دیسک نیز نمی تواند به شما کمک کند. مگر اینکه با سیستم عامل شما سازگار باشد و بتواند دستگاه ذخیره سازی شما را بخواند. به عنوان یک کاربر ویندوز، خوش شانس هستید زیرا بسیاری از برنامه های خارق العاده وجود دارند که در تمام نسخه های اخیر سیستم عامل اجرا می شوند.

قیمت

این نوع نرم افزار در انواع مختلف قیمت در دسترس است. برخی از راه حل های رایگان به طرز شگفت انگیزی توانایی دارند و می توانند به طور قابل اعتمادی مشکلات اساسی از دست دادن داده ها را برطرف کنند. اما با توجه به قیمتی که دارند از ویژگی های کمتر یا بیشتری برخوردار هستند.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت