مایکروسافت آپدیت اکتبر ۲۰۱۸ ویندوز 10 را معرفی کرد

آپدیت اکتبر 2018

مایکروسافت امروز اعلام کرد که با تبعیت از فُرم نام‌گذاری به‌روزرسانی پیشین که «آپدیت آوریل ۲۰۱۸» نام‌ داشت، نام به‌روزرسانی بزرگ آتی ویندوز ۱۰، «آپدیت اکتبر ۲۰۱۸» خواهد بود؛ردموندی‌ها با اتخاذ تصمیمی معقول، فرمت نام‌گذاری براساس تِم را کنار گذاشته‌اند.

روآن سونز، قائم‌مقام سازمانی مایکروسافت می‌گوید مفتخر به اعلام این خبر هستم با این به‌روزرسانی، ما قابلیت‌ها و بهبودهای جدیدی را برای نزدیک به ۷۰۰ میلیون کاربر ویندوز ۱۰ به ارمغان خواهیم آورد؛ قابلیت‌هایی که به مردم در استفاده‌ی بهینه از وقتشان کمک خواهند کرد. طی هفته‌های آتی، اطلاعات بیشتری درباره‌ی به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ به اشتراک خواهیم گذاشت.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه دهد.

آپدیت اکتبر ۲۰۱۸، تحت نسخه‌ی ۱۸۰۹ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و گفته می‌شود که مایکروسافت در نظر دارد تا کار روی این نسخه را به‌صورت داخلی در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) به پایان برساند و انتشار عمومی آن از نیمه‌ی نخست ماه اکتبر آغاز می شود. چنانچه تمام امور طبق برنامه پیش برود، مایکروسافت نسخه‌ی عمومی را در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) کمپایل خواهد کرد و فرآیند تست آن را به‌کمک اینسایدرها به انجام خواهد رساند.

پیش‌بینی می‌شود که ردموندی‌ها در روز نخست انتشار وصله‌ی نرم‌افزاری کوچکی را شامل رفع نواقص و بهبودهای جزئی در اختیار کاربران قرار دهد؛ بنابراین در مراحل پایانی توسعه‌ی رداستون ۵ به‌سر می‌بریم، از این پس، به‌روزرسانی بعدی Microsoft با نام کد 19H1 در کانون توجهات قرار خواهد گرفت؛ این به‌روزرسانی در بهار سال آینده به‌صورت رسمی منتشر خواهد شد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت