نحوه بازیابی اطلاعات هارد سوخته چگونه است؟

هارد سوخته

نحوه بازیابی اطلاعات هارد سوخته کاملا به مشکل ایجاد شده مرتبط می باشد. در واقع هارد به دو شکل فیزیکالی و لاجیکالی خراب می شود. در خصوص قسمت های فیزیکالی میتوان به قطعات مکانیکی و فیزیکی موجود در هارد دیسک از قبیل  موتور هارد دیسک، هد، دیسک یا همان پلاترها که اطلاعات و دیتاها بر روی این سطوح مغناطیسی ذخیره می شود، اشاره کرد.

در خصوص قسمت لاجیکالی نیز میتوانیم به سیستم عامل و نرم افزار هارد دیسک اشاره نماییم.

نحوه بازیابی اطلاعات هارد سوخته چگونه است؟

فریم ور هارد دیسک به تنهایی قادر است همه اجزای سیستم هارد دیسک را دچار خراب کند و به ن ها صدمه بزند. در واقع منظور از خرابی فریم ور همان خرابی مغز هارد برای کنترل عمل نوشتن و خواندن اطلاعات می باشد. در صورتی که قطعات فیزیکالی هارد دیسک حتی خسارتی ندیده باشند و خراب نیز نباشند، در صورتی که فریم ور دچار نقص شود، هارد دیسک نشانه های از خود نشان می دهد که در نگاه کاربر و افرادی که در این زمینه از دانش و تخصص کافی برخوردار نیستند، نشانگر خرابی قطعات مکانیکی و فیزیکالی هارد است.

در صورتی که اطلاعات و داده های مهمی دارید، حتما این کار را به کارشناسان و افراد متخصص بسپارید که با تست و بازیابی هارد کاملا آشنا باشند. زیرا بازیابی اطلاعات هارد سوخته و خراب کار سخت و دشواری است. در این خصوص می توانید به مرکز ریکاوری امین پایتخت مراجعه نمایید همکاران ما در کمترین زمان ممکن به رفع مشکل شما اقدام خواهند کرد.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت