نرم افزار m3 bitlocker چیست؟

نرم افزار m3 bitlocker

نرم افزار M3 BITLOCKER یک نرم افزار کاربردی برای ریکاوری هارد و بازیابی اطاعات است که به صورت رایگان در دسترس است. این نرم افزار برای بازیابی هارد‌های آسیب دیده، فرمت شده، خراب و غیر قابل دسترس مناسب است و بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. این نرم افزار توسط disk internal طراحی شده است و بعد از نصب آن قادر خواهید بود به اطلاعات هاردتان دسترسی پیدا کنید.

رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و به راحتی می‌توانید فایل‌های آسیب دیده و یا پاک شده را بازیابی کند و معمولا کاربران را دچار سردرگمی نمی‌کند.

نرم افزار m3 bitlocker

Bitlocker چیست؟

بیت‌لاکر یک قابلیت امنیتی در ویندوز است که از ویندوز ویستا به آن اضافه شده است. در این قابلیت پارتیشن‌های ویندوز با کدهای 128 یا 256 بیتی رمزگذاری می‌شوند. همچنین قابلیت استفاده از الگوریتم AES در حالت CBC رمزگذاری وجود دارد.

در نسخه جدید می‌توان بر تمام درایوهای ویندوز این قابلیت رمزگذاری را فعال کرد و متاسفانه برخی اوقات عملیات موفقیت آمیز انجام نمی‌شود و باعث از دست رفتن یا پاک شدن و حتی گاهی باعث قفل شدن دستگاه می‌شود. در این شرایط نرم افزار M3 Bitlocker Recovery به کمک شما می‌آید و باعث می‌شود به اطلاعات هارد دسترسی پیدا کنیم.

چانچه هارد شما فرمت شده است می‌توانید از نرم افزار m3 bitlocker استفاده کنید. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و می‌توانید با استفاده از آن اطلاعات خود را مجددا بازیابی کنید. البته اگر لاکر توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده باشد، می‌توان آن را از سخت‌ترین رمزنگاری‌ها نامید.

همچنین اگر به هر دلیل رمز بیتلاکر را فراموش کرده‌اید می‌توانید از Recovery key استفاده کنید. ریکاوری کی همان فایلی است که هنگام رمزگذاری روی درایو بیت‌لاکر خود ذخیره کرده‌اید. این فایل شامل کاراکترهایی است که درایو بیتلاکر را بازخواهد کرد.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت