نسل جدید سیستم عامل های iOS و MacOS به زودی رونمایی خواهد شد

iOS MacOS

نسل جدید سیستم عامل های iOS و MacOS

به گزارش مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت، به اعلام اپل نسل جدید سیستم عامل های iOS و MacOS، در کنفرانس توسعه‌دهندگان کمپانی مذکور رونمایی خواهد شد. اپل در نظر دارد این کنفرانس را بین تاریخ‌ چهارم تا هشتم ژوئن ۲۰۱۸ میلادی برابر با ۱۴ تا ۱۸ خردادماه سال ۱۳۹۷ برگزار کند و مراحل درخواست بلیط آن نیز از ۲۲ مارس ۲۰۱۸ میلادی برابر با ۲ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ کلید می خورد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین اطلاعات مفیدی در خصوص بازیابی اطلاعات را برای شما همراهان گرامی ارائه نماید.

گفتنی است که در کنفرانس سال گذشته اپل، از مجموعه هایی چون HomePod اپل، iMac Pro جدید اپل، iOS 11، آیپد پروی ۱۰.۵ اینچی،MacOS High Sierra، WatchOS 4 و بالاخره ARKit رونمایی شد. از همین رو به نظر می آید جزئیات و اطلاعات جدیدی در خصوص نسل جدید سیستم عامل های iOS و MacOS در کنفرانس آینده توسعه‌دهندگان شرکت اپل گفته شود. همچنین احتمال می رود  از مدل‌های ارزان‌قیمت‌تر آیپدها و مک‌بوک‌های این کمپانی نیز رونمایی شود. با این حال هدف اصلی این رویداد، تمرکز بر آینده  iOS و صدالبته  iOS 12خواهد بود. گفتنی است که در حال حاضر این شرکت به جای اضافه کردن قابلیت‌های جدید به نسخه جدید سیستم‌عامل iOS، توجه ویژه ای به بهبود پایداری و ارتقای سطح عملکرد نسخه جدید سیستم‌عامل دستگاه‌های الکترونیکی همراه خود دارد.

به نظر می آید iOS 12 ویژه آیپد ویژگی استفاده از سربرگ ها در داخل اپلیکیشن‌ها را ایجاد نماید. همچنین انتظار می‌رود شاهد بازطراحی کلی هوم اسکرین iOS در سال ۲۰۱۹ میلادی باشیم. در صورتی که اپل همچنان به سنت‌های قدیمی خود در WWDC وفادار باشد انتظار می‌رود نسخه پیش‌نمایش iOS 12 در ماه ژوئن میلادی پیش روی توسعه‌دهندگان نرم افزاری قرار گیرد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت