هارددیسک اکسترنال سیگیت مدل Wireless Plus Mobil

هارددیسک اکسترنال سیگیت مدل Wireless Plus Mobil
Seagate Wireless Plus Mobile External Hard Drive – 1TB

Wireless Plus یک هارددیسک بسیار کارآمد و جالب است که توسط کمپانی بسیار مشهور سی گیت طراحی و تولید شده است و هم اکنون در بازار موجود می باشد.

این هارددیسک اکسترنال سبک و ظریف طراحی شده است و قادر است به دو صورت بی‌سیم و باسیم به دستگاه‌های مختلف متصل شود.

به عنوان مثال شما می‌توانید اطلاعات خود را درون این هارددیسک انتقال دهید و با لپ‌تاپ خود از طریق Wi-Fi و به صورت بی‌سیم به این اطلاعات دسترسی داشته باشد یا با کامپیوتر PC با استفاده از رابط USB و به صورت باسیم به اطلاعات این هارد دسترسی داشته باشید.

هارددیسک اکسترنال سیگیت مدل Wireless Plus Mobil

هارددیسک اکسترنال سیگیت مدل Wireless Plus Mobil

شما می‌توانید از طریق لپ‌تاپ، کامپیوتر، موبایل، تبلت و حتی سیستم‌های صوتی و تصویری که دارای قابلیت Wi-Fi هستند، به این هارد متصل شده و از محتویات آن استفاده نمایید.

به عنوان مثال می‌توانید فیلم‌های خود را درون این هارد بریزید و از طریق تلویزیون و یا سینمای خانگی خود (در صورت داشتن قابلیت Wi-Fi) این فیلم‌ها را به صورت بی‌سیم مشاهده نمایید.

حتی می‌توانید با گوشی موبایل و یا تبلت اندرویدی و IOS خود نیز این فیلم‌ها را مشاهده نمایید. این محصول دارای یک باتری لیتیوم-یونی قابل شارژ داخلی می‌باشد که این امکان را به شما می‌دهد که همه جا بدون نیاز به برق و کابل USB به اطلاعات درون هارد به صورت بی‌سیم دسترسی داشته باشید.

کمپانی سی گیت اعلام کرده است که باتری این هارددیسک قادر است تا 10 ساعت به صورت بی‌سیم برای شما فیلم پخش کند.

Wireless Plus این توانایی را دارد که یک فیلم‌ HD را با 3 دستگاه مختلف به صورت همزمان به اشتراک بگذارد. محدوده پوشش‌دهی این هارددیسک به صورت بی‌سیم تا 10 متر می‌باشد.

تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد خود را به امین پایتخت،امین مردم ایران بسپارید.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت