هارد اکسترنال های «سیگیت اکسپنشن پرتابل» (Expansion Portable)

هارد اکسترنال های «سیگیت اکسپنشن پرتابل» (Expansion Portable)

هارد اکسترنال های «سیگیت اکسپنشن پرتابل»

نسل جدید هارد اکسترنال های «سی گیت اکسپنشن پرتابل» (Expansion Portable) نسبت به نسل قبلی دچار تغییرات جزیی شده است.

سی گیت سعی کرد با چند تغییر ظاهری ساده، به‌نوعی اکسپنشن پرتابل را به‌روزرسانی کند.

نتیجه این تصمیم به تولید هارددیسکی اکسترنال منجر شد که از لحاظ ظاهری زیباتر شده و در مقایسه با ظاهر ساده‌ی مدل قبل، با زمانه‌ هماهنگ‌تر است.

قسمت جلویی یا به‌عبارتی همان صورت (Face) دستگاه، از موزاییک‌هایی مربعی تشکیل شده‌ است که کنارهم قرار گرفته‌اند.

این ظاهر جدید، هارمونی خاصی دارد و اکسپنشن پرتابل جدید را کاملا از هم‌نسلانش جدا می‌کند. این هارددیسک اکسترنال با استفاده از رابط USB 3.0 به کامپیوتر وصل می‌شود.

هارد اکسترنال های «سیگیت اکسپنشن پرتابل» (Expansion Portable)

هارد اکسترنال های «سیگیت اکسپنشن پرتابل» (Expansion Portable)

پورت USB 3.0 قابلیت پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی‌تر هم دارد و چنانچه از کامپیوتری استفاده می‌کنید که به پورت USB 2.0 یا USB 1.1 مجهز است، مشکلی بابت ناسازگاری نخواهید داشت.

برق موردنیاز برای کارکردن هارداکسترنال از طریق همان کابل USB تامین می‌شود و به این ترتیب، دیگر به همراه داشتن یک آداپتور حجیم و سنگین نیازی نخواهید داشت.

سیستم‌عامل ویندوز، اکسپنشن پرتابل جدید را به‌سرعت و بدون نیاز به نصب هیچ برنامه‌ای شناسایی می‌کند و قادر است اطلاعات را از روی آن بخواند یا روی آن کپی کند.

همه‌‌چیز به‌سادگی و در کمال راحتی کاربر انجام می‌شود؛ بنابراین برای راحت‌تر زندگی‌کردن، یک هارد اکسترنال سی گیت مدل اکسپنشن پرتابل جدید نیاز است.

شرکت سی گیت (Seagate) در زمینه‌ی تولید هارداکسترنال های اینترنال و اکسترنال، سابقه‌ای دور و دراز دارد و می‌توان به‌راحتی به محصولاتش اعتماد کرد.

از مشخصات فنی این محصول می توان به سایز هد 2.5 اینچی،سرعت چرخش 5400 دور بر دقیقه،سازگار بودن با سیستم‌عامل‌های Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows XP اشاره کرد.

منبع تغذیه این هارد دیسک پورت USB میباشد.

این نوع هارد دیسک اکسترنال دارای کیفیت بالایی بوده اما از آن دسته هارد دیسک های مقاوم و ضد ضربه یا ضد آب به شمار نمی رود و در صورت بروز هر گونه مشکلی ریکاوری این هارد در مرکز بازیابی اطلاعات و تعمیرات هارد امین پایتخت انجام می شود.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت