هارد اکسترنال HD-GDU3 با حافظه دسترسی تصادفی پویا

هارد اکسترنال HD-GDU3 با حافظه دسترسی تصادفی پویاهارد اکسترنال HD-GDU3 با حافظه دسترسی تصادفی پویا

هارد اکسترنال HD-GDU3 با حافظه دسترسی تصادفی پویا

برای اولین بار در جهان Cache یک گیگابایتی DDR3
در ابن هارد اکسترنال تکنولوژی DDR3 بوفالو بکار رفته است که سرعت و ظرفیت را در کنار هم به ارمغان می آورد. با این محصولی سرعتی معادل SSD را با قیمت و ظرفیتی معادل HDD تجربه کنید.

سری جدید هارد اکسترنال بوفالو  با حافظه دسترسی تصادفی پویا با یک Cache یک گیگابایتی انتقال اطلاعات را با سرعت غیرقابل تصوری میسر میسازد.این هارد با قابلیت DRAM Cache به صورت بسیار بهینه ای فایل ها را بافر کرده و اطلاعات را با سرعتی بالغ بر 400 MB بر ثانیه کپی میکند. برای کپی کردن 1000 عکس با ظرفیت کلی 800 مگابایت آماده اید؟ با این محصول در کمتر از 3.5 ثانیه این کار را انجام خواهد شد.

سرعت خواندن اطلاعات نیز به لطف وجود این Cache یک گیگابایتی شما را تحت تاثیر قرار خواهد.
از همه مهمتر اینکه بوفالو این تکنولوژی فوق العاده را در یک بسته کاملا مقرون به صرفه به شما ارائه میکند و همواره می کوشد تا کیفیتی که شما انتظارش را دارید برای شما فراهم کند.

هارد اکسترنال HD-GDU3 با حافظه دسترسی تصادفی پویا

هارد اکسترنال HD-GDU3 با حافظه دسترسی تصادفی پویا

مسیر یاب وایرلس گیگاباتی AirStation™ Dual Band 11ac بوفالو با کد تجاری WHR-1166D بهترین گزینه  برای داشتن یک شبکه وایرلس پر قدرت٬ پر سرعت و با کیفیت میباشد که به صورت تخصصی برای افرادی طراحی شده که تمرکز آنها بر روی شبکه وایرلس میباشد. این مدل به همراه تکنولوژی پرتوی (تمرکز ارسال دیتا بر نقطه ای خاص) نهایت سازگاری برای اتصال با اسمارت فون ها و تبلت را دارد.

هارد اکسترنال WHR-1166D با وجود دو ردایوی بی سیم با نهایت بازدهی و پشتیبانی از تکنولوژی های قبلی – پشتیبانی از  ۸۰۲.۱۱ac  و  ۸۰۲.۱۱n –  می تواند سرعت انتقالی معادل با ۸۶۶Mbps را بر روی طیف ۵GHz را داشته باشد.

همچنین این هارد بر روی طیف ۲.۴GHz سرعتی معادل ۳۰۰Mbps را برای شما فراهم میکند. این هارد اکسترنال توانایی کار به صورت همزمان بر روی هر دو باند را دارا میباشد که در این حالت سرعت انتقال اطلاعات آن تا ۱۱۶۶Mbps خواهد رسید و همین مزیت این محصول را تبدیل به گزینه  ای عالی برای استریم کردن فیلم های Full HD بر روی شبکه ای کرده که کاربران آن نیاز به دسترسی همزمان به منابع شبکه و اینترنت را دارند.

البته این هارد اکسترنال در عین بهره جستن از تکنولوژی ۱۱ac طوری طراحی شده است تا بتواند از تکنولوژی های قبلی پشتیبانی کند. این محصول مجهز به قابلیت پورت میهمان میباشد که این محدودیت را برای کاربران میهمان ایجاد میکند که فقط به اینترنت دسترسی داشته باشند و نتوانند به منابع شبکه دسترسی داشته باشند.

نقاط کور در محل کار یا منزل میتوانند بر روی سرعت کار شما با شبکه تاثیر بسیار زیادی بگذارند ولی در اینهارد اکسترنال رومیزی قدرت سیگنال بسیار افزایش یافته و منطقه تحت پوشش افزایش یافته.

این سری از تجهیزات وایرلس بوفالو از تکنولوژی پرتوی (Beamforming) و MIMO چند کاربره (MU-MINI) بهره جسته تا به میزان بسیار زیادی ارتباط وایرلس شما را بهبود بخشد.

قابلیت MIMO چند کاربره WHR-1166D قدرت آنتن های آن را مهار کرده و با استفاده از تکنولوژی پرتوی جهت و مکان دستگاه هایی که به وایرلس آن متصل هستند را شناسایی میکند و توان سیگنال ارسالی را مستقیما بر روی آنها متمرکز میکند.

و بعد از این اتفاق دستگاه شما توانایی بالاتری برای ارسال سیگنال به نقاط کور و حتی پشت دیوار ها خواهد داشت و نقاط کوری که قبلا داشته اید را از بین خواهد برد.

با قابلیت QoS پیشرفته این محصول میتوانید منابع اینترنت خود را مدیریت کنید و مشخص کنید چه مقدار از حجم و پهنای باند اینترنت شما صرف چه سرویسی شود. برای مثال مشخص کنید که استریم فیلم بالاترین اولویت باشد و بعد از آن بازی های آنلاین و سپس باز کردن صفحات وب اولویت های بعدی باشند.

WHR-1166D یک گزینه بسیار مناسب برای پخش ویدئو های HD بر روی شکبه میباشد علاوه بر اینکه با بهره جستن از نسل بعدی وایرلس بوفالو به سلامتی شما نیز لطمه نمی زند.

همچنین WHR-1166D مجهز به قابلیت AOSS  یا همان AirStation One-Touch Secure System  و WPS میباشد و میتواند در کمتر از چند لحظه یک ارتباط امن وایرلس را برقرار کند.

این محصول به همراه ابزار کنترلی والدین و فیلترینگ اینترنت شرکت سیمانتک آمریکا به نام Norton ConnectSafe ارائه میشود تا بتوانید از فرزندان خود در مقابل سایت های غیر اخلاقی محافظت کنید و همچنین مشخص کنید یک کاربر خاص فقط در ساعاتی مشخص به محتوایی مشخص دسترسی داشته باشد.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت