هارد اکسترنال HD-LBU3 از سری DriveStation™ USB 3.0 بوفالو

هارد اکسترنال HD-LBU3 از سری DriveStation™ USB 3.0 بوفالو

هارد اکسترنال HD-LBU3 از سری DriveStation™ USB 3.0 بوفالو با نهایت سرعت زمان انتقال اطلاعات را به یک سوم کاهش میدهد.

این محصول که با نام تجاری هارد اکسترنال HD-LBU3 شناسایی می شود، نسل بعدی هاردهای پرسرعت می باشد که سرعتی معادل 130MB/s یعنی سه برابر سریعتر از حالت عادی را برای شما به ارمغان می آورد. هارد اکسترنال HD-LBU3 با نسخه های قدیمی درگاه USB سازگاری کامل دارد و به خوبی با سیستم عامل مک هماهنگ می‌باشد. هارد اکسترنال HD-LBU3 به هر وسیله ای که درگاه USB داشته باشد متصل شده و با آن کار میکند. طراحی زیبا، جذاب، بی همتای و سازگار این محصول این امکان را به شما میدهد تا هر کجایی که میخواهید از این محصول استفاده کنید و نهایت استفاده را از محصول خود ببرید. قابلیت نصب خودکار و خاموش روشن شدن خودکار DriveStation™‌ استفاده آن را بسیار ساده میکند و مصرف برق را به شدت کاهش می دهد. نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان همراه این هارد به صورت خودکار از اطلاعات مهم شما محافظت میکند. هارد اکسترنال HD-LBU3 با Time Machine® شرکت اپل نیز سازگاری کامل دارد. قابلیت قفل سخت افزاری این محصول بر روی ویندوز از دسترسی های غیر مجاز جلوگیری کرده و همچنین امکان کدگذاری نرم افزاری فایل ها حداکثر امنیت را در اختیار شما می گذارد. این محصول نیز مانند دیگر محصولات بوفالو دوستدار محیط زیست بوده و بر روی PC مدیریت میزان مصرف برق را به صورت نرم افزاری در اختیار گرفته تا مصرف برق آن را به حداقل میزان ممکن برساند. هارد اکسترنال HD-LBU3 بی نیاز از نصب درایور بوده و با درگاه USB 2.0‌ و USB 3.0 نیز سازگاری کامل دارد. این هارد در سه حجم یک و دو و سه و چهار ترابایت به بازار عرضه میشود. در ضمن این محصول سازگاری کامل با کنسول بازی Wii U را دارد و می‌توانید با استفاده از آن ظرفیت کنسول بازی خود را ارتقاء دهید.

هارد اکسترنال HD-LBU3 از سری DriveStation™ USB 3.0 بوفالو

هارد اکسترنال HD-LBU3 از سری DriveStation™ USB 3.0 بوفالو

طراحی زیبا و چشم نواز هارد اکسترنال HD-LBU3 باعث جلوه و زیبایی فضایی می‌شود که این هارد اکسترنال در آن جای می‌گیرد و قابلیت قرار گیری به صورت ایستاده و یا خوابیده آن را سازگار با هر فضایی کرده.

قابلیت نصب خودکار و خاموش و روشن شدن خودکار در هارد اکسترنال HD-LBU3 کاربری آن را بسیار آسان کرده و علاوه بر همه استفاده از آن را بسیار اقتصادی می‌کند. شما هر زمان که نیاز دارید اطلاعات خود را بر روی آن رد و بدل می‌کنید و بعد از اتمام کار٬ هارد به صورت خودکار خاموش شده تا مصرف برق را به میزان زیادی کاهش دهد.

نرم افزار Secure Lock Mobile همراه این محصول با پسورد گذاری بر روی هارد و رمزنگاری نرم افزاری بر روی اطلاعات شما نهایت امنیت را برای اطلاعات شما فراهم خواهد کرد.

هارد اکسترنال HD-LBU3 به محض اتصال به مک به عنوان حافظه جانبی جهت شروع به بک آپ گیری شناسایی می‌شود و می‌توانید با خیال آسوده از آن به عنوان بک آپی مطمئن برای سیستم عامل مک خود استفاده کنید.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت