هارد جدید قابل حمل MiniStation™

هارد جدید قابل حمل MiniStation™

هارد جدید قابل حمل MiniStation™ بوفالو بسیار سبک و جذاب میباشد که به همراه آخرین نرم افزار های بوفالو به همراه درگاه USB3.0 درون قابی زیبا و سبک ارائه شده.هارد جدید قابل حمل MiniStation™ بوفالو بسیار سبک و جذاب میباشد که به همراه آخرین نرم افزار های بوفالو به همراه درگاه USB3.0 درون قابی زیبا و سبک ارائه شده.
ترکیب تکنولوژی USB3.0 و نرم افزار TurboPC EX بوفالو انتقال فایل ها را با سرعتی آتشین انجام میدهد.
این محصول بسیار باریک و سبک میباشد و در دو رنگ سفید و مشکی ارائه شده و نیاز به برق مجزا ندارد و برق خود را از درگاه USB تامین میکند. این محصول نیازی به درایور جانبی ندارد و با اتصال به درگاه USB قابل استفاده میباشد.

HD-PCFU3572_bs

این هارد دارای فقل فیزیکی نمیباشد و دارای TURBOPC EX میباشد.این نرم افزار افزایش سرعت انتقال اطلاعات به کمک الگوریتم های خاص تحت انحصار بوفالو تکنولوژی میباشد.

از دیگر نرم افزارهای اختصاصی بوفالو می توان به BUFFALO TOOLS اشاره کرد که جز نرم افزار های کاربردی اختصاصی بوفالو میباشد و این هارد این قابلیت را دارا میباشد. این هارد با  TIME MACHINE® و همچنین سیستم عامل های مک, ویندوز, لینوکس سازگاری کامل دارد.

با این هارد می توان به کاهش میزان مصرف برق به کمک نرم افزار اختصاصی ‌ecoManager بوفالو کمک کرد که می توان آنرا جز محصولات دوستدار محیط زیست دانست.

ظرفیت این هارد ۱ ترابایت, ۲ ترابایت اعلام شده است و دررنگ های مشکی،سفید و قرمز تولید شده است.
این محصول دارای کابل USB3.0 بیست سانتی میباشد.همچنین این هارد بر خلاف اکثر هاردها در برابر ضربات خفیف بسیار مقاوم میباشد اما در صورتی که هاردتان به تعمیر و ریکاوری نیاز پیدا کرد این امکان در مرکز ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت،امین مردم ایران وجود دارد.

و در آخر نیز به سه سال گارانتی تعویض آرتا فروردگان پارسیان آن اشاره میکنیم.

این مطلب را با دوستانی که دوستشان دارید به اشتراک بگذارید…

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت