هارد دیسک اکسترنال مخصوص تلویزیون

هارد دیسک اکسترنال مخصوص تلویزیون

سری جدید هارد دیسک اکسترنال HD-AVSU3 شرکت بوفالو تکنولوژی کاربران را قادر میسازد تا برنامه های مورد علاقه خود را از تلوزیون یا دستگاه های ضبط تصویر ذخیره کنند و این دستگاه ها را به حال خود رها سازند تا به ضبط تصاویر خود بپردازند.

هارد دیسک اکسترنال مخصوص تلویزیون

هارد دیسک اکسترنال مخصوص تلویزیون

با این سری جدید شما میتوانید یک آرشیو فوق العاده از برنامه های مورد علاقه خود را جمع آوری کنید.

این محصول قابلیت کار با همه دستگاه ها را دارا میباشد ولی برای پاناسونیک بهینه شده است

سازگاری با همه  نوع تلوزیون، دوربین، دستگاه ضبط، کامپیوتر و به طور کلی هر دستگاهی که USB  داشته باشد.

این دستگاه در صورتی که به تلوزیون های USB 3.0 متصل شود توانایی ضبط سه برنامه را به صورت همزمان دارا خواهد بود. همچنین قابلیت انتقال تصویر به صورت مستقیم از دوربین به کمک کابل تبدیل USB 2.0 را دارا میباشد.

این محصول برای محصولات پاناسونیک اختصاصی سازی شده و توسط شرکت پاناسونیک به تایید رسیده و توانایی کار با محصولات پاناسونیک را دارا میباشد

– Panasonic VIERA TVs

– Panasonic DIGA TV recorders

– Panasonic Camcorders

این محصول دارای میان افزار اختصاصی برای سازگاری با دستورات AV و کنترل خطاهای محصولات پاناسونیک میباشد.

هارد دیسک اکسترنال HD-LXU3 مناسب برای هر فضایی

طراحی زیبا و چشم نواز هارد اکسترنال مخصوص تلویزیون HD-AVSU3 باعث جلوه و زیبایی فضایی می‌شود که این هارد را در آن قرار میدهید. طراحی این هارد به نحوی می‌باشد تا با تلوزیون و دستگاه های پخش اطراف آن سازگاری کاملی داشته باشد و زیبایی خاصی به فضای شما ‌می‌دهد.

سازگاره با همه٬ بهینه شده برای پاناسونیک

هارد دیسک اکسترنال مخصوص تلویزیون HD-AVSU3 برای مجصولات پاناسونیک اختصاصی سازی شده و به دلیل دارا بودن میان افزار اختصاصی برای سازگاری با دستورات AV و کنترل خطاهای محصولات پاناسونیک توسط برند پاناسونیک توصیه شده. و علاوه بر سازگاری با محصولات پاناسونیک از قبیل انواع تلوزیون و انواع دوربین های فیلمبرداری پاناسونیک با دیگر برند ها نیز سازگاری دارد و توصیه می‌شود برای ذخیره تصاویر توسط تلوزیون و دوربین های مختلف از این هارد استفاده شود.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت