هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل مای کلاود ظرفیت 3 ترابایت

هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل مای کلاود ظرفیت 3 ترابایت

 

هارد دیسک اکسترنال تحت شبکه مای کلاود به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها فایل‌هایتان را در یک شبکه خانگی به اشتراک بگذارید و اجرا نمایید، بلکه با کمک قابلیت‌های کلاود این محصول، به داده‌های ذخیره شده بر روی آن، در هر زمان و مکانی دسترسی داشته باشید.

 اصولاً بیشتر ما برای ذخیره‌سازی به صورت کلاود یا ابری، معمولا از سرویس‌های رایج مانند دراپ باکس یا گوگل درایو استفاده می‌کنیم. ولی برای بعضی از ما تصور این که فایل‌های خصوصی یا اطلاعات با ارزشی که داریم، بر روی یک یا چند سرور ناشناخته ذخیره شوند، اندکی ترسناک است.کمپانی وسترن دیجیتال یک هارد دیسک اکسترنال با نام مای کلاود (My Cloud) را به بازار عرضه کرده است که تمام این نگرانی‌ها را به کلی از بین می‌برد.

هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل مای کلاود ظرفیت 3 ترابایت

هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل مای کلاود ظرفیت 3 ترابایت

برای بسیاری از افراد مفهوم مای کلاود خیلی هم غریبه نیست.

مای کلاود در حقیقت نوعی سیستم ذخیره‌سازی متصل به شبکه یا همان NAS است که به شما این امکان را می‌دهد که از طریق اینترنت و از هر جایی که هستید به فایل‌هایی که بر روی هارد دیسک اکسترنال خود دارید، دسترسی داشته باشید.

تفاوت اصلی مای کلاود با دستگاه‌های NAS در فرایند راه‌اندازی آسان آن است، به خصوص برای کسانی که با NAS آشنایی نداشته باشند.

استفاده از چنین راه‌کاری، در برابر سایر راهکارهای متداول کلاود، چهار مشخصه اصلی را برای شما به همراه خواهد داشت که عبارتند از دسترسی مستقیم، امنیت، کنترل و مالکیت.

همچنین به دلیل داشتن یک اتصال Peer-To-Peer یا مستقیم با دستگاه، شما سرعت بسیار بیشتری در ارسال و دریافت فایل‌ها نسبت به دیتا سنترها خواهید داشت.

از آن جایی که اکثر افراد، فایل‌های ویدیویی و تصاویر را بر روی تلفن‌های همراه و تبلت‌های خود خلق می‌کنند و یا می‌خواهند با این دستگاه‌های قابل حمل به مای کلاود دسترسی داشته باشند، برای این دستگاه‌ها اپلیکیشن‌های اندروید و iOS نیز ارائه می‌شود تا کاربران از طریق آن به فایل‌هایی که بر روی مای کلاود دارند، دسترسی داشته و اطلاعات را از دستگاه هوشمند خود برای آن ارسال کنند.

این اپلیکیشن‌ها با سرویس‌های دیگر کلاود نظیر گوگل درایو، دراپ باکس و اسکای درایو نیز همخوانی کامل دارند، به طوری که کاربران می‌توانند به آسانی در کنار استفاده از سیستم ابری شخصی‌شان، به نقل و انتقال فایل‌ها بین سرویس‌های مختلف نیز بپردازند.

برای دسترسی به این هارد دیسک اکسترنال از طریق دستگاه‌های اندرویدیی و iOS شما می‌توانید نرم‌افزار WD My Cloud را دانلود و نصب نمایید.

شما می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار با گوشی موبایل و یا تبلت اندرویدی و یا iOS خود به اطلاعات درون این هارد دیسک اکسترنال دسترسی داشته باشید.همچنین در صورت بروز کوچکترین خطا در عملکرد می توانید برای تعمیر هارد وسترن دیجیتال به مرکز بازیابی اطلاعات و تعمیرات هارد امین پایتخت مراجعه فرمایید.

اگر توجه نمایید می‌توانید یک پورت USB 3.0 را در قسمت عقب این محصول پیدا نمایید. کمپانی این پورت USB را برای افزایش فضایی که شما برای زخیره‌سازی دارید گذاشته است.

یعنی شما می‌توانید یک هارد دیسک اکسترنال و یا فلش مموری دیگر را به این هارد متصل نمایید تا به اطلاعات آن هارد و یا فلش مموری نیز دسترسی داشته باشید.

هارد دیسک اکسترنال مای کلاود در 3 ظرفیت 2، 3 و 4 ترابایت به بازار عرضه شده و در دسترس شما قرار گرفته است. به نظر شما این راهکار ذخیره سازی اطلاعات، جایگزین مناسبی برای سرویس‌های دیگر که حتی معروف هم هستند نیست؟!

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت