هارد دیسک های اینترنال هنوزهم کاربرد دارند؟

hard

در گذشته برای ذخیره سازی  عکس ، فیلم ، فایل های شخصی و کاری مجبور به استفاده ار فلش و سی دی های کم حجم بودیم اما امروزه با معرفی هارد های اکسترنال  این کار خیلی راحت تر شده. از این هارد ها برای بیشتر کردن سرعت اینترنت و ذخیره سازی فایل ها استفاده می کنیم. لازم به ذکر است که هارد ها دو نوع هستند که هر کدام از آن ها کاربردی متفاوت دارند . در این مطلب قصد داریم این انواع هارد و کاربرد های آن ها را بررسی کنیم.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه دهد.

همانطور که گفته شد هارد ها بر دو نوعند: هارد های اکسترنال و هارد های اینترنال

هارد های اکسترنال هارد های ساده ای هستند که جدا از دستگاه بوده و قابل حملند اما در مقابل هارد های اینترنال برای فعالیت های پیچیده و حرفه ای مهندسی طراحی شده اند. هاردهای اینترنال از سرعت زیادی برخوردارند اما شخصی که کار طراحی انجام میدهد و ترجیح میدهد فایل هایش را همیشه با خود به همراه داشته باشد می تواند از هارد اکسترنال استفاده کند. اما استفاده از این هارد ها برای نگهداری از اطلاعات شخصی توصیه نمی شود چرا که از امنیت بالایی برخوردار نیستند و ممکن است دزیده یا گم شوند و یا بر اثر ضربه آسیب ببینند.

به هارد دیسک های اینترنال، هارد دیسک گفته می شود .هارد دیسک ها می تواند اطلاعات زیادی را در خود جای دهند و از آن ها در کامپیوتر هایی شخصی یا لپ تاپ ها استفاده می شود. به عنوان مثال در کامپیوتر های برنامه نویسان و طراحان که برای کار خود به فضای زیادی احتیاج دارند و سرعت هم برای انها اهمیت فراوان دارد  از هارد دیسک های ۸ ترابایتی استفاده می شود اما به گفته ی محققان پژوهش فناوری هارد دیسک دیگر کار برد ندارد .

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت