هارد دیسک وسترن دیجیتال با نام My Passport Ultra Premium

هارد دیسک وسترن دیجیتال با نام My Passport Ultra Premium

در هاردهای اکسترنال جدید شاهد آخرین ثمرات تلاش بی‌وقفه‌ی شرکت هایی هستیم که برای خود اسم و رسمی در بازار تجهیزات ذخیره‌سازی به‌هم زده‌ اند.برای مثال هارد دیسک های قابل حمل و یا رومیزی بوفالو یکی از این هاردهای اکسترنال می باشند که هاردهای قابل حمل آن از لحاظ استحکام و هارد های رومیزی آن از لحاظ سرعت بسیار قوی بوده و همچنین به علت این ویژگی هایش در بازار امروزه به فروش بسیار بالایی دست یافته است.حال می خواهیم یکی از این قبیل هاردها که در بازار جز پرفروش ترین هارد دیسک ها به شمار میروند را به شما معرفی کنیم.

هارد دیسک وسترن دیجیتال با نام My Passport Ultra Premium

هارد دیسک وسترن دیجیتال با نام My Passport Ultra Premium

نسخه‌ی «پریمیوم» (Premium)، هفتمین نسل از هارد دیسک‌های سری مای پاسپورت (My Passport) است که به‌خوبی توانسته‌ نمایانگر بلوغ این خانواده باشد.

مای پاسپورت آلترا پریمیوم با ظاهری شیک‌وپیک و اتوکشیده و موهایی ژل‌زده، آمده تا به پدران پیشین خود که هنوز در نهایت وقار و صلابت در قید حیات هستند، بپیوندد و همراه همیشگی میلیون‌ها کاربری باشد که به اصالت این خانواده ایمان آورده‌اند.

هارد دیسک وسترن دیجیتال با نام My Passport Ultra Premium

هارد دیسک وسترن دیجیتال با نام My Passport Ultra Premium

وسترن‌ دیجیتال در این نسل از مای پاسپورت آلترا هم از نظر نام‌‌گذاری و هم از لحاظ کیفی، محصولی پریمیوم (اعلا) است.

همچنین امکان رمزگذاری پیشرفته‌ی 256 بیتی AES را به‌صورت سخت‌افزاری فراهم کرده ‌است.

به‌این ترتیب قادر خواهید بود تا همانند محافظت از گوشی‌های موبایلتان به‌وسیله‌ی رمز عبور، از امنیت اطلاعات درون هارددیسک خود هم اطمینان حاصل کنید.

فرقی نمی‌کند کاربر سیستم‌عامل ویندوز (Windows) باشید یا مک(Mac)؛ با هر دوی این پلتفرم‌ها می‌توانید به اطلاعات رمزگذاری شده‌تان دسترسی داشته ‌باشید.

نرم‌افزاری که درون این هارد دیسک‌ اکسترنال تعبیه شده ‌است به مصرف‌کننده این امکان را می‌دهد تا از اطلاعاتش به صورت منظم و زمان‌بندی شده، نسخه‌ی پشتیبان (Backup) تهیه کند.

سطح کنترلی که نرم‌افزار یادشده در این زمینه به کاربر می‌دهد، مثال‌زدنی است.

می‌توانید از تمام هارد دیسک یا از یک پوشه‌ی (Folder) به‌خصوص روی هارد لپ‌تاپ‌تان یا هر مکانی دیگر، نسخه‌ی پشتیبان بگیرید.

این مکان هم می‌تواند محلی (Local) باشد و هم روی یک سیستم ذخیره‌سازی ابری (Cloud) از قبیل دارپ‌باکس (Dropbox) و بایدو کلاود (Baidu Cloud) قرار داشته ‌باشد.

استفاده از پورت رابط USB 3.0 در این محصول باعث می‌شود بتوانید با نهایت سرعت انتقال پنج گیگابیت بر ثانیه اطلاعاتتان را کپی کنید.

چیزی حدود ده برابر نرخ انتقال پورت USB 2.0. برق مورد نیاز برای فعالیت مای پاسپورت آلترا پریمیوم هم تنها به‌وسیله‌ی همین پورت تامین می‌شود و نیازی به همراه‌داشتن آداپتورهای حجیم و سنگین نخواهید داشت.

وسترن دیجیتال امکان انتخاب و شخصی‌سازی خوبی را هم برای این هارد دیسک در نظر گرفته ‌است.

شما می‌توانید با توجه به رنگی که انتخاب می‌کنید، کابل USB و محافظ بدنه‌‌ای‌ (بامپر) را برای هارد دیسک خود انتخاب کنید که با رنگ هاردتان متناسب باشد.

مدل جدید تا حد مناسبی توان تحمل ضربه‌های ناگهانی را هم دارد و نگرانی کاربران را از بابت به خطرافتادن‌ اطلاعات مهمشان در اثر ضربه‌های وارده از بین می‌برد.

هارد دیسک جدید در رنگ‌هایی که با دقت تمام و متناسب با زمانه‌ی امروزی انتخاب شده‌اند، ارائه شده ‌است.

آبی سرمه‌ای براق، قرمز زرشکی، سفید صدفی و مشکی کلاسیک رنگ‌هایی هستند که برای این سری در نظر گرفته‌ شده‌اند‌.

هرکدام از این رنگ‌ها را می‌توان در ظرفیت‌های 500 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت و 3 ترابایت انتخاب کرد.

با انتخاب نسخه‌ی 3 ترابایتی مطمئن خواهید بود که تمام عکس‌ها و فیلم‌ها و آهنگ‌هایتان را یکجا در اختیار دارید.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت