هارد دیسک Backup Plus Desktop یک هارد دیسک 3.5 اینچی

هارد دیسک Backup Plus Desktop یک هارد دیسک 3.5 اینچی و بسیار کارآمد از شرکت سی گیت (Seagate) جهت محافظت از فایل‌های شما می‌باشد.

هارد دیسک Backup Plus Desktop یک هارد دیسک 3.5 اینچی

هارد دیسک Backup Plus Desktop یک هارد دیسک 3.5 اینچی

این هارد دیسک اکسترنال تا کنون در حجم‌های 1، 2، 3 و 4 ترابایتی طراحی و تولید شده است و در حال حاضر از محدود برندهایی است که با ظرفیت بالا در بازار موجود است.

این هارد دیسک به سادگی و تنها با یک کلیک از تمام زندگی دیجیتالی شما نگهداری می‌کند، نسخه پشتیبان یا بک‌آپ می‌گیرد و یا آن‌ها را به اشتراک‌ می‌گذارد، آن هم بدون اینکه مزاحمتی در سایر بخش‌های روزمره شما ایجاد کند.

از ویژگی‌های این هارد می‌توان به انتخاب‌های ساده و روان برای نگهداری فایل‌ها و گرفتن بک‌آپ، ذخیره خودکار عکس‌های شبکه‌های اجتماعی، قابلیت به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و ویدیوها در شبکه‌های اجتماعی تنها با یک کلیک، اشاره کرد.

Backup Plus از خانواده هاردهای اکسترنال سی گیت است که به شما اجازه می‌دهد تا با عکس‌ها و فیلم‌های خود فراتر رفته و از هر آنچه در زندگی دیجیتالی‌تان است، حفاظت نمایید.

با استفاده از این هارد و سیستم پشتیبان‌گیری آن، حتی اگر اطلاعات موجود بر روی کامپیوتر شخصی شما از بین بروند، آن را در درایو سی گیت خود به صورت بک‌آپ خواهید داشت به همین دلیل ابزاری بسیار مناسب برای افرادی است که با وب‌سایت‌ها سروکار دارند و برای طراحان وب و یا نرم‌افزار نیز کاربرد زیادی دارد.

اما گاهی پیش می آید که قسمت بزرگی از حافظه ی هاردتان بطور ناگهانی طی یک ضربه پاک شود اما نگران نباشید.

ریکاوری اطلاعات هارد خود را از امین پایتخت بخواهید.

و در آخر باید گفت:

استفاده از این هارد دیسک راحت است، برای اتصال نیاز به نصب نرم‌افزار یا درایور خاصی نیست و پشتیبان‌گیری تنها با چند کلیک ساده صورت می‌گیرد.

رابط ارتباطی آن پورت USB 3.0 است که سرعتی بسیار بالا شما ارایه می‌دهد.

Backup Plus Desktop انرژی مورد نیاز خود را از یک آداپتور برق خارجی تامین می‌کند. این هارد دیسک از نسل‌ قبلی پورت USB یعنی USB 2.0 هم پشتیبانی می‌کند.

از مشخصات فنی آن می توان  به سرعت چرخش7200 دور بر دقیقه و نشانگر LED آن اشاره کرد.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت