هارد دیسک WD Purple 10 TB HDD برای 4K های امنیتی

هارد دیسک WD Purple 10 TB HDD برای 4K های امنیتی

هارد دیسک WD Purple 10 TB HDD برای 4K های امنیتی

وسترن دیجیتال (WD) پس از خرید سن دیسک، به طور جدی وارد حوزه ی تولید درایوهای SSD شد. تا پیش از آن این برند یک شرکت شناخته شده در زمینه تولید انواع هارددیسک بود؛ بخش اعظم تجارت وسترن دیجیتال در زمینه هارد دیسک ها خلاصه می شود.

این شرکت به طور رسمی اعلام کرده است که نسخه ی 10 ترابایتی از سری محصولات WD Purple را تولید خواهد کرد. این هارد دیسک جهت استفاده های تخصصی طراحی شده است. با توجه به رشد دوربین های مدار بسته با دقت 4K، ذخیره اطلاعات آنها یک مبحث جدی و درآمد زا است. در نتیجه هارد دیسک هایی با طول عمر و دور موتور بالا در کنار ظرفیت مناسب، می توانند به سرعت جایگزین مدل های قدیمی-سرور و پایگاه داده شوند.

هارد دیسک WD Purple 10 TB HDD می تواند در سیستم های 24×7 نصب شده و تا 64 دوربین با دقت HD برای ذخیره اطلاعات به آن متصل شوند.

از جمله تکنولوژی های اختصاصی آن می توان به AllFrame 4K Technology، HelioSeal Technology و Scalable Surveillance Systems اشاره کرد. پیشبینی می گردد که 2% از تمام دوربین های امنیتی جهان در سال 2017 به دقت 4K تجهیز شوند. این مقدار تا سال 2020 به 29% درصد خواهد رسید. به لطف فناوری AllFrame 4K Technology این هارد دیسک به وسیله کش خود، می تواند جلوی خرابی فریم ها را گرفته و از Pixilation جلوگیری نماید. فناوری HelioSeal نیز در زمینه ذخیره سازهایی با ظرفیت بالا مورد استفاده قرار گرفته و جریان مصرفی آنها را مدیریت خواهد کرد.

این فناوری بیش از 3 سال است که در هارد دیسک های سطح بالای وسترن دیجیتال استفاده می شود. هم اینک بیش از 12 میلیون هارد دیسک بدان مجهز هستند.

هارد دیسک WD Purple 10 TB HDD از مقیاس پذیری بالایی برخوردار هستند؛ بدین ترتیب می توان در پلتفرم های امنیتی متفاوت از آن استفاده کرد. این محصول در نسخه 3.5 اینچی خود با قیمت 399 دلار راهی بازار می گردد. وسترن دیجیتال یاد آوری می کند که WD Purple 10 TB HDD علاوه بر استفاده در سیستم های سطح بالای امنیتی، می تواند کاربردهای عادی و روزانه را نیز هندل نماید.

منبع : sakhtafzarmag.com

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت