هارد قابل حمل با نهایت امنیت و قدرت

هارد قابل حمل با نهایت امنیت و قدرت

هارد قابل حمل با نهایت امنیت و قدرت

هارد قابل حمل ضد ضربه Buffalo MiniStation™ Extreme NFC) HD-PZNU3) مجهز به کابل متصل به دور بدنه آن و قفل سخت افزاری غیر قابل شکستن می‌باشد. هاردMiniStation™ Extreme NFC بوفالو هاردی تنومند و بسیار امن با قابلیت حمل بالا می‌باشد.

قابلیت NFC درونی این هارد قابل حمل به کاربر این امکان را می‌‌دهد تا با استفاده از کارت NFC همراه این محصول و یا قابلیت NFC گوشی هوشمند خود بدون نیاز ورود کلمه عبور هارد را از حالت قفل خارج کنید و به راحتی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

تمهیدات مبتکرانه‌ای که برای ضد شوک کردن این محصول به کار برده شده است مطابق با استانداردهای نظامی ارتش آمریکا (MIL-STD-810G, METHOD 516.6, Procedure IV) می‌باشد و تست سقوط آزاد از فاصله ۲.۳ متر را با موفقیت گذرانده است. همچنین این هارد قابل حمل در برابر پاچش آب و قطرات باران مقاوم بوده و دارای درجه IPX3 بوده و در مقابل گرد و غبار دارای استاندارد IP5X می‌باشد تا در مقابل این موارد به خوبی از اطلاعات ارزشمند شما محافظت کند.

هارد قابل حمل با نهایت امنیت و قدرت

هارد قابل حمل با نهایت امنیت و قدرت

بدنه ضد ضربه با طراحی ویژه مطابق با استانداردهای نظامی

هارد درون این محصول در یک بدنه بسیار زیبا با طراحی بسیار دلربا در میان محافظ هایی مخصوص طوری قرار گرفته تا حداکثر امنیت را برای اطلاعات شما به ارمغان آورد. تمهیدات مبتکرانه‌ای که برای ضد شوک کردن این محصول به کار برده شده است مطابق با استانداردهای نظامی ارتش آمریکا (MIL-STD-810G, METHOD 516.6, Procedure IV) می‌باشد و تست سقوط آزاد از فاصله ۲.۳ متر را با موفقیت گذرانده است. کابل متصل شده به بدنه این هارد قابل حمل ضد ضربه با طراحی بسیار هوشمندانه و شکیل قابلیت حمل بسیار بالایی به آن میدهد. قابلیت کد کردن خودکار اطلاعات به صورت ۲۵۶ بیتی از نوع AES امنیت اطلاعات شما را تضمین کرده و امکان دسترسی‌های غیر مجاز را غیر ممکن می‌کند همچنین قابلیت باز کردن قفل سخت افزاری به کمک NFC استفاده از قابلیت رمزگذاری اطلاعات را بسیار آسان می‌کند.

و جود یک جای قفل فیزیکی  در انتهای بدنه این هارد قابل حمل به شما این امکان را می‌دهد تا آن را با قفل مخصوص لپ تاپ به پایه میز قفل کنید تا حداکثر امنیت را از هر لحاظ داشته باشید.  بدنه جذاب، زیبا و به روز آن٬ این هارد قابل حمل ضد ضربه را بسیار چشم نواز می‌کند. بدون نیاز به برق مجزا، تامین برق فقط از پورت  USB با مصرف بسیار کم که به طول عمر باتری لپ تاپ شما می افزاید. USB3.0 فوق سریع همراه با نرم افزار Turbo Pc EX اختصاصی بوفالو سرعت انتقال اطلاعات را تا چهار برابر نسبت به USB2.0 افزایش میدهد.

سازگاری با پورت های USB2.0 و USB3.0 فوق سریع. همراه با فرمت اولیه جهت استفاده بلافاصله پس از خرید با ویندوز و Mac سازگار با ویندوز (HFS+ , NTFS) و Mac، به راحتی متصل کنید و فایل های خودتان را بر روی آن ذخیره کنید.

همراه با نرم افزارهای اختصاصی Buffalo Tools‌ مانند TurboPC EX جهت افزایش بازدهی کامپیوتر شما و مدیریت بهتر امنیت اطلاعات شما و نرم افزار Buffalo Backup برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات شما در زمان های مشخص. سازگاری با Time Machine امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات Mac شما را بر روی این هارد قابل حملبه سادگی امکانپذیر میکند. این هارد قابل حمل ضد ضربه دوستدار محیط زیست بوده و با کمک نرم افزار eco Manager l میزان مصرف برق را تا ۷۰٪ کاهش می‌دهد.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت