هارد قابل حمل ضد ضربه طراحی شده برای حمل و نقل

هارد قابل حمل ضد ضربه طراحی شده برای حمل و نقل

سری هاردهای MiniStation™ Extremeبوفالو نهایت ضربه پذیری و سرعت انتفال را برای شما به ارمغان می‌آورند.

با سری هاردهای Buffalo MiniStation™ Extreme) HD-PZU3)  که یک هارد قابل حمل ضد ضربه است اطلاعات سنگین خود را با سرعتی بالا به اشتراک بگذارید.

با سرعتی در حدود ۵Gbps یعنی ده برابر سرعت درگاه استاندارد USB 2.0 این  هارد قابل حمل ضد ضربه سرعت انتقال اطلاعات را به حد غیر قابل تصوری افزایش میدهد .

هارد قابل حمل ضد ضربه طراحی شده برای حمل و نقل

هارد قابل حمل ضد ضربه طراحی شده برای حمل و نقل

این هارد قابل حمل ضد ضربه طراحی شده مطابق با استاندارد های حفاظتی و امنیتی ارتش آمریکا می‌باشد و دارای درجه mil-spec۲ می‌باشد. (برای اطلاعات بیشتر به سایت ویکیپدیا مراجعه فرمایید) ضربه گیر ویژه نصب شده درون بدنه این هارد قابل حمل ضد ضربه  آن را از ضربه های احتمالی به خوبی محافظت میکند و توان جذب ضربه را از ارتفاع ۲٫۳ متر امکانپذیر میکند.

کابل متصل شده به بدنه این هارد قابل حمل ضد ضربه با طراحی بسیار هوشمندانه و شکیل قابلیت حمل بسیار بالایی به آن میدهد.

قابلیت کد کردن خودکار اطلاعات به صورت ۲۵۶ بیتی از نوع AES امنیت اطلاعات شما را تضمین کرده و امکان دسترسی ها غیر مجاز را غیر ممکن میکند.

بدنه جذاب، زیبا، باریک و سبک آن به سهولت حمل آن می افزاید. بدون نیاز به برق مجزا، تامین برق فقط از پورت  USB با مصرف بسیار کم که به طول عمر باتری لپ تاپ شما می افزاید.

USB3.0 فوق سریع همراه با نرم افزار Turbo Pc EX اختصاصی بوفالو سرعت انتقال اطلاعات را تا چهار برابر نسبت به USB2.0 افزایش میدهد.

سازگاری با پورت های USB2.0 و USB3.0 فوق سریع. همراه با فرمت اولیه جهت استفاده بلافاصله پس از خرید با ویندوز و Mac سازگار با ویندوز (HFS+ , NTFS) و Mac، به راحتی متصل کنید و فایل های خودتان را بر روی آن ذخیره کنید.

همراه با نرم افزارهای اختصاصی Buffalo Tools‌ جهت افزایش بازدهی کامپیوتر شما و مدیریت بهتر امنیت اطلاعات شما. نرم افزار Backup اختصاصی بوفالو امنیت اطلاعات PC شما را در مقابل پاک شدن و خرابی تضمین میکند اما در صورت بروز هر گونه مشکلی ریکاوری این هارد در مرکز بازیابی اطلاعات و تعمیرات هارد امین پایتخت انجام می شود.
سازگاری با Time Machine امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات Mac شما را بر روی این هارد قابل حمل ضد ضربه به سادگی امکانپذیر میکند.
قابلیت eco Manager ویژه هاردهای بوفالو مصرف برق را به میزان زیادی کاهش داده و طول عمر لپ تاپ شما را افزایش میدهد.
موجود در سه رنگ قرمز، نقره ای و مشکی.
© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت