هدفون FreeBuds هواوی معرفی شد

هدفون FreeBuds هواوی

به تازگی شرکت هواوی از محصولات جدید خود رونمایی کرده است. هواوی در کنار رونمایی از گوشی‌های جدید خود نظیر هواوی میت 40 پرو از هدفون جدید خود رونمایی کرده است. هدفون FreeBuds هواوی محصول جدید این کمپانی بزرگ است که از قابلیت بی‌سیم نیز برخوردار است.

هدفون FreeBuds هواوی دارای بازو استیل 7 میلی‌متری است و دارای گوشی‌های حساس و نرم است. این هدفون‌ها از ویژگی‌های کنترل لمسی نیز پشتیبانی می‌کنند. به همین جهت هواوی گفته است برای مکث و یا پخش دوباره آهنگ مورد علاقه خود باید روی آن دو بار ضربه بزنید و برای تعویض آهنگ‌ها باید انگشت خود را به سمت چپ / راست و برای تنظیم صدا انگشت خود را بالا و پایین بکشید.

هدفون Freebuds هواوی از لحاظ کیفیت صدا بسیار مطلوب است و پاسخ بسیار خوبی دارد. این هدفون از یک درایو پویا 40 میلی‌متری بهره می‌برد و از صدا با عمق بیت 24 بیتی پشتیبانی می‌کند بنابراین از فایل‌های صوتی خود با بالاترین کیفیت و حساسیت می‌توانید لذت ببرید.

هدفون FreeBuds هواوی

این هدفون به تراشه Kirin A1 مجهز شده است به همین دلیل می‌توان به کیفیت صدا و حذف نویز آن امیدوار بود. هواوی ادعا می‌کند این هدفون توانایی رقابت با هدفون‌های معروفی نظیر Bose Noise Canceling 700 و سونی را دارد. باید دید که آیا هواوی می‌تواند در برابر این محصولات موفق باشد یا خیر.

هدفون FreeBuds هواوی از طریق بلوتوث 5.2 با طراحی آنتن دوگانه برای پوشش ارتباطی خود پشتیبانی می‌کند. به گفته هواوی این دستگاه قابلیت استفاده در ویندوز، Mac OS ، اندروید و IOS قابل استفاده است.

همچنین هواوی قول داده است که تنها با 10 دقیقه شارژ کردن هدفون می‌توانید حدود 8 ساعت بی وقفه آهنگ گوش بدهید و نگران تمام شدن باتری هدفون خود نباشید.

هدفون جدید هواوی قرار است با قیمت 299 یورو از ماه آینده در اروپا عرضه شود.

منبع: xda-developers

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت