هواوی میت پد 5G با تراشه کرین 820 رونمایی شد

هواوی میت پد 5G

هواوی میت پد 5G نسخه‌ای از میت پد 10.4 اینچی است که البته با تراشه کرین 820 به منظور سازگاری با ارتباطات 5G روانه بازار می‌شود.

شرکت هواوی از تبلت جدیدی با مشخصات سخت افزاری بالا معرفی کرد. میت پد پرو 5G محصول جدید شرکت هواوی می‌باشد که به پردازنده کرین 820 مجهز شده است. همچنین این تبلت به لطف این پردازنده، قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را دارد اما قیمت 785 دلاری آن برای بسیاری از کاربران رقمی بسیاری بالاست و باعث تعجب آن‌ها شده است.

در حال حاضر هواوی برای کاربر ایرانی با بودجه محدود، تبلت میت پد 10.4 اینچی را با برچسب قیمتی معادل 280 دلار در نظر گرفته است. با این حال، میت پد 10.4 اینچی از ارتباطات 5G پشتیبانی نمی‌کند. به همین علت، کمپانی چینی تصمیم گرفته است تا از تبلت جدیدی که از شبکه 5G پشتیبانی کند رونمایی کند.

برخورداری از تراشه کرین 820 باعث گران‌تر شدن تبلت جدید هواوی شده است و دلیل تفاوت 470 دلاری بین تبلت مدل 4G و مدل 5G همین مورد است.

هواوی میت پد 5G

هواوی میت پد 5G از بسیاری جهات سخت افزاری شبیه به میت پد 10.4 اینچی است و حتی از نظر ظاهری و طراحی نیز تفاوت خاصی نکرده است. تنها تفاوت آن استفاده از پردازنده کرین 820 و پشتیبانی از شبکه 5G است. البته این تبلت از WI-FI 6 نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات سخت افزاری تبلت هواوی میت پد 5G

همچنین طبق گفته مقامات هواوی این تبلت با 6 گیگابایت رم و حافظه 128 گیگابایتی عرضه می‌شود و البته به لطف درگانه MICRO-SD می‌توان ظرفیت آن را افزایش داد. این گوشی از یک پنل IPS-LCD نیز استفاده می‌کند و رزولوشن آن 2000 در 1200 پیکسل می‌باشد. در بالای نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد و در پنل پشتی نیز دوربینی با مشخصات مشابه قرار گرفته است.

در طراحی میت پد 5G از چهار بلندگو و چهار میکروفن استفاده شده است که در نقاط مختلف دستگاه قرار می‌گیرد. ظرفیت باتری این محصول 7250 میلی آمپر ساعت می‌باشد و از فناوری شارژ سریع 22.5 واتی به جای 18 واتی میت پد استفاده می‌کند. همچنین برای اتصال شارژر درگاه USB-C در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر پیش فروش این تبلت آغاز شده است اما هنوز زمان عرضه آن به بازار مشخص نیست.

منبع: GSMARENA

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت