حافظه SSD وسترن دیجیتال مدل GREEN WDS240G1G0A

حافظه SSD وسترن دیجیتال مدل GREEN WDS240G1G0A

حافظه SSD  وسترن دیجیتال مدل GREEN WDS240G1G0A  ، یک حافظه SSD اینترنال 240 گیگابایتی است، که دارای فرم فاکتور 2.5 اینچی است.

این حافظه‌ی SSD جزو محصولات «Green» شرکت وسترن حساب می شود. ( وسترن دیجیتال مدل GREEN WDS240G1G0A)

 

خصوصیت مشترک  محصولات Green، مصرف انرژی بسیار کم آنها‌ است، و گزینه‌ی بسیار خوبی برای استفاده به‌عنوان حافظه‌ی کمکی سیستم کامپیوتر، در کنار هارد دیسک می‌تواند باشد.

حافظه‌های SSD به‌دلیل مقاومت بالا و طول عمر زیاد از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردارند.

همچنین سرعت انتقال بالای اطلاعات، کاربران را مجاب به استفاده در کامپیوترهای شخصی خود می‌کنند.  WDS240G1G0A بیش از 1.75 میلیون ساعت کارکرد مفید دارد و تا 1500G در برابر شوک از خود مقاومت نشان می‌دهد.

در رابطه با شرکت وسترن دیجیتال بد نیست بگوییم که وسترن دیجیتال ( Western Digital) یکی از بزرگترین تولید کنندگان دیسک سخت در جهان می‌باشد که سال ۱۹۷۰ در کالیفرنیا تاسیس شد.

در ابتدا آن‌ها به فروش چیپ‌های ماشین حساب می‌پرداختند و بزرگترین فروشنده این نوع چیپ‌ها در جهان نیز بودند اما پس از ورشکستگی در سال ۱۹۷۶ و تولید محصولات مختلفی مانند فلاپی و سی پی یو تولید هارد دیسک را در سال ۱۹۸۰ آغاز کردند.

همچنین بهتر است بدانید افرادی که این محصول را خریداری کرده اند از کارآیی و عملکرد این محصول و قیمت خرید آن بسیار راضی بود ه اند.

 

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت