پاورهای جدید کولرمستر، سری MasterWatt V و MasterWatt Maker با فناوری Connect v2.0 معرفی شد

MasterWatt V

کولرمستر دو سری جدید پاور های خود یعنی MasterWatt V و MasterWatt Maker را با قابلیت Cooler Master Connect v2.0 معرفی کرد.

سری MasterWatt V با کابل‌های تمام ماژولار و در توان های 550، 650 و 750 وات عرضه خواهد شد. همچنین MasterWatt V دارای راندمان منطبق بر گواهی 80Plus Gold و کابل‌های PCIe و EPS با قطر 16AWG هستند که ضخیم تر بوده و در دمای بالا از مقاومت بیشتری نیز برخوردارند و این ویژگی موجب دست یابی به بهره‌وری بالا خواهد شد.این پاورها با هدف عملکرد  مطمئن در شرایط دمایی دشوار به 50 درجه سانتی‌گراد افزایش یافته اند.
MasterWatt V دارای یک عدد فن 135 میلی متری با یاتاقان پیشرفته نوع FDB است که عملکرد خنک و کم صدا را تضمین خواهد کرد.
این سری از پاورها تحت  وارانتی 10 ساله که دو برابر بیشتر از سری پیشین است عرضه می شود.

سری MasterWatt Maker که دارای قابلیت Cooler Master Connect v2.0 است از راندمان منطبق بر گواهی 80Plus Titanium و قاب آلومینیومی بهره می برد. همچنین این سری در توان‌های 1200 و 1500 وات، با راندگان 94 درصد ارائه می شود و مورد هدف کاربران حرفه ای خواهد بود.کولرمستر ادعا دارد که با  به‌کارگیری نسل جدید از طراحی موسوم به سه بعدی، از طریق کاستن از تعداد اجزای داخلی، بر گردش هوا افزوده که به دمای پایین‌تر کمک می‌کند. سری جدید این پاور  از فناوری بهبود یافته پایش و مدیریت اختصاصی  کولرمستر بهرمند است که موجب استفاده راحت تر از آن خواهد شد.

باید اعلام نمود که یکی از بهترین بهبودی های این سری ، سرویس Overlay.live می باشد.این برنامه جدید بوده و در همکاری با توسعه دهندگان مستقل و اورکلاکرهای مطرح چون Wizerty طراحی شده است. برنامه مذکور امکان پایش بلادرنگ پاور را به کاربر می دهد و جدا از پشتیبانی ذخیره سازی داده‌ها تحت فضای کلاد،دارای پنجره شناور برای نمایش در بنچمارک ها و تست‌ها نیز می باشد. گفتنی است که مزیت اصلی این پردازنده بار پردازشی بسیار پایین آن است و به همین جهت اجرای آن موجب افزایش مصرف سیستم و کاهش دقت نمی‌شود. Overlay.live  به کمک برنامه +MasterPlus امکان پایش هم زمان بیش از یک پاور را نیز ایجاد می کند.

شایان ذکر است  MasterWatt V از فصل دوم سال جاری و سری MasterWatt Maker با Cooler Master Connect v2.0 از فصل سوم عرضه خواهد شد.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت