پنج روش برای بررسی سلامت هارد در ویندوز 10 – بخش دوم

بررسی سلامت هارد

در مقاله پنج روش برای بررسی سلامت هارد در ویندوز 10 – بخش اول سعی کردیم توضیحاتی در خصوص روشهای بررسی و سلامت هارد به شما عزیزان ارائه دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

روش 3- با استفاده از نرم افزار سازنده هارد دیسک

اکثر تولید کنندگان دیسک دارای ابزارهای نرم افزاری هستند که می توانند برای بررسی وضعیت درایو دیسک شما مورد استفاده قرار گیرند ، بنابراین وب سایت را برای تولید درایو دیسک خود بررسی کنید.

درایوهای Seagate دارای یک نرم افزار به نام Sea Tools هستند که قابلیت دانلود دارد. درایوهای وسترن دیجیتال دارای ابزاری به نام LifeGuard هستند که قابل دانلود است.

روش 4- با استفاده از CrystalDiskInfo

CrystalDiskInfo یک نرم افزار رایگان است که قابل بارگیری است و اطلاعات زیادی در مورد وضعیت درایو (های) دیسک شما ارائه می دهد.

این برنامه وضعیت “هوشمند” درایوهای دیسک را بررسی می کند. نقاط آبی هیچ مشکلی را نشان نمی دهند ، نقاط زرد نشان دهنده یک هشدار هستند و نقاط قرمز بسیار مهم هستند و نیاز به توجه فوری دارند زیرا دیسک شروع به خرابی می کند.

این برنامه را می توان از موارد زیر بارگیری و نصب کرد: https://crystalmark.info/fa/software

روش 5- با استفاده از Hard Disk Sentinel

Sentinel یک محصول خریداری شده است که می تواند اطلاعات گسترده ای در مورد سلامت دیسک شما ارائه دهد.

یک نسخه آزمایشی محدود رایگان وجود دارد و برای استفاده از امکانات برنامه، بایستی آن را خریداری کنید. می توانید آن را از آدرس https://www.hdsentinel.com دانلود کنید.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت