چگونه می توان ریکاوری هارد دیسک را در خانه انجام داد؟

انجام ریکاوری هارد دیسک

مهم نیست که می خواهید یک فایل را بازیابی کنید یا یک درایو کامل را، یک نرم افزار خوب بازیابی اطلاعات می تواند به شما در این کار کمک کند. مزیت اصلی این است که به راحتی و در کمترین زمان می توانید انجام این روند را لغو کنید. ابتدا نرم افزار بازیابی اطلاعات را نصب کرده و سپس درایوری را که می خواهید فایل ها را از آن بازیابی کنید انتخاب می کنید. برای بازیابی پرونده یا ریکاوری درایو تنها در چند ثانیه قادر به انجام آن خواهید بود.

بنابراین ابتدا برنامه را نصب کنید، به عنوان مثال برنامه Disk Recovery Wizard را. سپس درایو مورد نظر برای بازیابی فایل ها را انتخاب کرده و سپس اسکن کنید. پس از اتمام مراحل اسکن، تمام آنچه شما نیاز دارید این است که فایلهای قابل بازیابی را مرور کرده و فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس گزینه بازیابی را فشار دهید در این موقعیت روند کار به پایان رسیده است.

چرا باید از یک نرم افزار بازیابی اطلاعات استفاده کنید؟

وقتی در خانه هستید و فایلی را گم می کنید، عواقب آن چندان شدید نیست. به همین دلیل است که یک ابزار سریع بازیابی  هارد دیسک می تواند به شما کمک کند تا فایل مورد نظر خود را بازیابی کنید. اما ایده این است که شما باید این کار را با بیشترین سرعت ممکن انجام دهید. هرچه موارد بیشتری را روی درایو خود بنویسید ، بازیابی پرونده های شما دشوارتر خواهد بود. خوشبختانه ، Disk Recovery Wizard و سایر نرم افزارهای خوب بازیابی اطلاعات به شما نشان می دهند که فایل شما به طور کامل بازیابی خواهد شد. این پیش نمایش مطمئناً کل روند کار را تسهیل می بخشد و در نهایت این تجربه می تواند بسیار خوب و مفید باشد.

آیا ریکاوری هارد دیسک برای فایل های دیگر شما بی خطر است؟

بله، بازیابی هارد دیسک و بازیابی فایل هیچ مشکلی برای فایل های موجود در هارد دیسک شما ندارد. اگر کاربر عادی هستید و داده های خود را از دست داده اید، هیچ وقت نگران بازیابی اطلاعات نباشید. این فرایند ساده تر و بهتر است و در نهایت نتایج بی نتیجه هستند. باید به یاد داشته باشید که تنها می بایست فایل های از دست رفته را بازیابی کنید، بنابراین فایل های فعلی همیشه ایمن خواهند بود. و از آنجا که شما یک سیستم پیش نمایش زنده دارید، به دست آوردن کنترل بر روی پرونده های از دست رفته آسان است.

به طور کلی بازیابی هارد دیسک یا بازیابی فایل کار آسانی است. یک نرم افزار بازیابی اطلاعات خوب خریداری کنید و از آن استفاده کنید. بنابراین، این را بخاطر بسپارید که مشکلی برای به دست آوردن کنترل مجدد فایل های مورد نیاز خود نخواهید داشت!

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت