زمان خرید به شما یک آداپتور داده می شود تا در هنگام نیاز به کارت SDبزرگ ،بتوانید با جای دهی کارت حافظه کوچکتان درون آن در مواقع مورد نیاز از آن استفاده نمایید که یکی از موارد آن انتقال اطلاعات از گوشی همراه به کامپیوتر می باشد . از آنجا که Micro SD قابلیت تبدیل به سه سایز را دارد بیشترین انتخاب را از طرف کاربران دارد .

کارت‌ های حافظه یا همان Memory Card را بشناسیم

یکی از راه های افزایش ذخیره سازی کارت حافظه یا همان memory card می باشد .پس از اطمینان از پشتیبانی کارت حافظه توسط دستگاهتان نوبت به انتخاب نوع سایز آن است .

کارت حافظه SD دارای سه سایز می باشد .که بزرگترین نوع آن اندازه یک تمبرپستی می باشد که معمولا در دوربین و دیوایس های مشابه مورد استفاده قرار می گیرد ‌. مورد بعدی که نصفه کارت SDهای بزرگ می باشند به نام Mini SDعرضه می شوند که بیشترین نوع را از لحاظ پشتیبانی دستگاه ها دارا می باشد که تقریبا همه اسمارات فون های اندرویدی و اکثر فیچرفون ها از این کارت پشتیبانی می کنند .

کارت‌ های حافظه یا همان Memory Card را بشناسیم

کارت های حافظه در سه نوع microSDXC وmicroSDHC وmicriSDدردسترس می باشند .

micro SD نسل اول می باشد که توانایی حجم ۲ گیگابایت و ۴ گیگابایت داراست . دومین نوع microSDHT است که توانایی ذخیره ۳۲ گیگابایت اطلاعات را دارد و نوع سوم که جدیدترین نسل کارت های SD به حساب می آید microSDXC می باشد که توانایی ذخیره سازی اطلاعات از ۳۲ گیگابایت تا ۲ترابایت را دارد .اکثرا اسمارت فون های مجهز به سیستم عامل اندروید از microSDHCپشتیبانی می کنند .

کارت مموری ها از لحاظ سرعت پردازش اطلاعات متفاوت هستند که با توجه به آن در پنج رده می باشند

DC(حداکثرسرعت 12.5 MB/s)
HS (حداکثرسرعت 25 MB/s)
UHS_I (حداکثرسرعت MB/s140)
UHS_II (حداکثرسرعت MB/s312)
UHS_3 ( بیش تر ازMB/s 312)

کارت‌ های حافظه یا همان Memory Card را بشناسیم

برای افزودن متن مورد نظرتان اینجا کلیک کنید

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت