کامپیوتر گیمینگ MEG Aegis Ti5 رونمایی شد

MEG Aegis Ti5

کمپانی MSI از اولین کامپیوترهای گیمینگ مجهز به جدیدترین نسل کارت گرافیک رونمایی کرد. کامپیوتر گیمینگ MEG Aegis Ti5 محصول جدید این شرکت تایوانی می‌باشد که مجهز به جدیدترین قطعات سخت افزاری است و می‌تواند آخرین بازی‌های روز دنیا را بدون کوچک‌ترین مشکلی اجرا کند.

کامپیوتر گیمینگ MSI مجهز به کارت گرافیک RTX 3080 کمپانی انویدیا می‌باشد. در کنار این کارت گرافیک قدرتمند از پردازنده Core i9 10900k نیز استفاده شده است. با وجود این دو قطعه قدرتمند و بروز، جدیدترین بازی‌ها با بهترین کیفیت به طور روان اجرا خواهند شد.

کامپیوتر گیمینگ MEG Aegis Ti5

علاوه بر این MSI از سیستم خنک کننده Silent Storm Cooling 4 نیز استفاده کرده است تا دمای این محصول زیر فشارهای سنگین برای مدت طولانی متعادل بماند. این سیستم به گونه‌ای که برای GPU و CPU به صورت جداگانه طراحی شده است تا این دو قطعه زیر سنگین‌ترین فشار‌های پردازشی با حداکثر راندمان به فعالیت خود ادامه بدهند بدون آنکه در طولانی مدت دچار مشکل شوند. علاوه بر آن MSI از یک فن جداگانه نیز برای خنک کردن VRM نیز استفاده می‌کند.

MSI فکر بازی‌های آنلاین را هم کرده است. این کمپانی تایوانی از فناوری Thunderbolt 3، شبکه لن گیگابیتی و وای فای 6 نیز در محصول جدید خود استفاده کرده است تا خیال گیمرهای آنلاین نیز راحت باشد و بدون کوچک‌ترین تاخیر به بازی بپردازند.

طراحی ظاهری کامپیوتر گیمینگ MEG Aegis Ti5

طراحی MEG Aegis Ti5 نیز بسیار زیبا و قابل توجه است. طراحی آن به صورتی که دسترسی آسانی را به کاربر می‌دهد. بر روی پنل جلویی این کیس، کلید گردانی تعبیه شده که کاربر توسط آن به راحتی می‌تواند بین حالت‌های عملکرد مختلف سیستم جا به جا شود و وضعیت سیستم را از طریق LED کنترل کند.

همچنین کاربر می‌تواند عملکرد شخصی، صدا، نورپردازی و دیگر تنظیمات را از طریق نرم افزارDragon Center شخصی سازی کند.

همچنین MSI برای تجربه‎‌ی بهتر گیمرها در این کامپیوتر از MSI Sound Tune نیز استفاده کرده است تا نویز محیط و پس زمینه‌ها را به حداقل ممکن برساند تا در نهایت یک ارتباط صوتی شفاف و بدون نویز کاربران با یکدیگر در ارتباط باشند.

بیشتر بخوانید:  زمان عرضه کارت گرافیک Geforce RTX 3070 مشخص شد

 

منبع: wccftech

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت