تحلیلگر وبسایت KGI Securities به نام مینگ چی کو در رابطه با گلکسی نوت 9 گفته است، احتمال دارد که این گوشی هوشمند در نیمه دوم سال 2018 به بازار عرضه گردد و هم چنین دارای سنسور اثر انگشت در زیر صفحه خواهد بود. این قابلیت برای راحتی کاربران گوشی گلکسی نوت 9 طراحی شده که به راحتی با قرار دادن انگشت خود بر روی قسمتی از صفحه نمایش، قفل گوشی باز می شود.
اپل در نظر داشت از این ویژگی در گوشی هوشمند جدید خود به نام آیفون X استفاده کند که موفق به انجام آن نشد و تصمیم گرفت فناوری Face ID را جایگزین آن کند. این فناوری با استفاده از سنسورهای سه بعدی اجازه ی باز کردن قفل گوشی به کاربران را می دهد. ضمنأ کمپانی سامسونگ در مقایسه با شرکت سیناپس که تأمین کننده کمپانی اپل در زمینه سنسور می باشد، با استفاده از تکنولوژی های متفاوت، این سنسور را در زیر نمایشگر OLED قرار داده که نتیجه ی آن افزایش عمر باتری گوشی هوشمند می باشد.
نظر این تحلیلگر در رابطه با سنسورها این است که در زمینه پیشرفت های سنسورهای نوری تشخیص اثر انگشت تحقیقاتی انجام شده است، که نشان می دهد شرکت سیناپتیکس و تولید کننده های کره ای از کمپانی هایی می باشند که به موفقیت های بیشتری در این زمینه رسیده اند.

گلکسی نوت ۹ دارای سنسور اثر انگشت می باشد؛ آیا سامسونگ راه را به اپل نشان خواهد داد؟

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت