گوشی ال جی Q31 به طور رسمی معرفی شد

گوشی ال جی Q31

اگر چه این روزها ال جی مانند دیگر کمپانی حضور پر شور و پر سر و صدایی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند ندارد اما کاملا هم کنار نکشیده است و هنوز هم در این عرصه فعالیت می‌کند. در طی چند روز گذشته، ال جی به طور رسمی از گوشی جدید خود رونمایی کرد. ال جی Q31 گوشی جدید این کمپانی می‌باشد که یک گوشی مقرون به صرفه می‌‌باشد.

ال جی مدتی پیش گوشی K31 را در کشورهای غربی عرضه کرد و امروز شاهد معرفی گوشی دیگر از این کمپانی هستیم. ال جی Q31 با ظاهری مشابه و بدون خلاقیت خاصی است و چیز خاصی ندارد که بتوان آن را از دیگر محصولات این کمپانی متمایز کرد، ندارد اما شاید همین ویژگی‌های ساده و قیمت به نسبت پایین آن باعث جذب بسیاری از کاربران شود.

گوشی ال جی Q31

مشخصات گوشی ال جی Q31

در جلوی این گوشی یک نمایشگر 5.7 اینچی با تکنیک ساخت FullVision HD+ استفاده شده که در بالای آن یک ناچ U شکل جای گرفته است. برای محافظت از این صفحه نمایشگر از شیشه‌های محافظ Panda King Glass استفاده شده که شاید تا به امروز کمتر نام آن را شنیده باشیم.

گوشی ال جی Q31 از یک تراشه پردازشی میان رده Helio P22 ساخت شرکت مدیاتک استفاده می‌کند. این پردازنده هشت هسته‌ای است و همراه با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. با این مشخصات باید گوشی ال جی Q31 را یک گوشی ارزان قیمت و میان رده رو به پایین به حساب بیاوریم.

در پنل پشتی این گوشی نیز شاهد دوربین دوگانه متشکل از سنسور 13 مگایپکسلی با درجه دیافراگم F/1.8 و یک دوربین دیگر با سنسور 5 مگاپیکسلی از نوع اولترا واید با زاویه دید 120 درجه همراهی می‌شود.

همچنین این گوشی به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز مجهز شده است. اگر چه این دوربین چندان قدرتمند نیست و کیفیت خاصی ندارد اما ویژگی‌های قابل توجهی دارد. از جمله عکاسی با تکان دادن دست، عکس خودکار، عکس نوبتی و تنها با دیدن کف دست اشاره کرد.

همچنین ال جی در نظر دارد تا از سنسور اثر انگشت در پشت گوشی و زیر دوربین استفاده کند. این گوشی نیز به یک باتری 3000 میلی آمپری نیز مجهز شده است و برای شارژ آن بیاد از شارژ معمولی 5 وات استفاده نمود.

در بخش نرم افزاری نیز ال جی از اندروید 10 برای این دستگاه استفاده کرده است. قرار است این گوشی در کره جنوبی به قیمت 178 دلار عرضه شود.

دیدگاه شما کاربران امین دیتا در این زمینه چیست؟ آیا گوشی جدید ال جی ارزش خرید دارد؟

 

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت