گوشی اوپو رینو 4 پرو معرفی شد

Oppo-Reno-4-Pro-4G

اوپو از نسل چهارم گوشی‌های میان‌رده خود رونمایی کرد. نسل چهارم این کمپانی رینو 4 پرو نام دارد.

در مقایسه رینو 4 پرو با نسل قبلی یعنی رینو 3 پرو از نظر عملکرد بهبود پیدا کرده است.

نمایشگر، دوربین ، باتری و حافظه و چیپست در این سری دست‌خوش تغییر شده است و باعث شده تا با گوشی بهتر و با کیفیت‌تری روبه رو باشیم.

این گوشی با نام رینو 4 پرو / RENO 4 PRO در چین رونمایی شد.

رینو 4 پرو دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع SUPER-AMOLED است. رزولوشن این نمایشگر 1080×2400 و نرخ بروزرسانی تصویر در آن نیز 90 هرتز می‌باشد. این گوشی از لحاظ صفحه نمایشگر در سطح بسیار خوبی قرار دارد و کیفیت آن از نظر رنگ و جزئیات در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

اوپو رینو 4 پرو

روشنایی صفحه نمایشگر در بالاترین عدد به 1100 نیت می‌رسد. سنسور اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر تعبیه شده است و قابلیت پخش محتوا تا کیفیت 1080P را دارد. همچنین این گوشی از Dolby atoms نیز پشتیبانی می‌کند.

با توجه به اینکه صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچ است ، این گوشی چندان کوچک نیست. اما طراحی و ساخت آن با دقت و ظرافت است. لبه‌های این گوشی با زوایه 55.9 درجه خمیده طراحی شده است و باعث شده تا حاشیه‌‎های اطراف گوشی خیلی به چشم نیاید و نسبت نمایشگر به بدنه 92 درصد است. همچنین وزن دستگاه حدود 161 گرم است.

این گوشی از دوربین چهارگانه بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسل با درجه دیافراگم F/1.7 می‌باشد. در کنار این دوربین یک دوربین 8 مگاپیکسل فوق عریض، یک دوربین 2 مگاپیکسلی مایکرو و یک دوربین 2 مگاپیسکلی تشخیص عمق قرار داده شده است.

گوشی اوپو رینو 4 پرو

دوربین سلفی این گوشی نیز 32 مگاپیکسل است و از حالت خاص نظیر عکاسی شب، لرزشگیر و حالت خاص پشتیبانی میکند.

گوشی اوپو رینو 4 پرو به چیپست اسنپدراگون 720G مجهز شده است.

پردازنده گوشی رینو 4 پرو اسنپدراگون 720G است که در مقایسه با گوشی رینو 3 پرو قوی تر است.

اگر بخواهیم دقیق‌تر پردازنده اسنپدراگون 720G را با Helio P95 ، پردازنده رینو 3 پرو، مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که در بخش تک هسته‌ای 46 درصد و در پردازش چند هسته‌ای 22 درصد قوی‌تر است و عملکرد بهتری دارد.

رینو 4 پرو با 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این گوشی به سیستم خنک کننده جدید اوپو نیز مجهز شده است. همچنین از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌‎برد.

به لطف شارژر 65 وات این گوشی، کل ظرفیت باتری در مدت 36 دقیقه شارژ می‌شود.

این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید راهی بازار خواهد شد. احتمالا این گوشی با قیمت 390 یورو از 15 مرداد در هند عرضه می‌شود.

دیدگاه شما کاربران امین دیتا در این زمینه چیست؟

منبع: androidauthority

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت