گوشی سامسونگ گلکسی F41 معرفی شد

گوشی گلکسی F41

ماه گذشته کمپانی سامسونگ اعلام کرد که قرار است از میا‌ن‌رده جدید خود رونمایی کند. سامسونگ گلکسی F میان‌رده جدید سامسونگ است که به تازگی در بازار هندوستان معرفی شده است. اولین نسخه از این میان‌رده گلکسی F41 نام دارد.

اولین ویژگی جذاب گلکسی F41 باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپری آن است که به فناوری شارژ سریع 15 واتی مجهز شده است. با وجود این باتری می‌توانید 26 ساعت ویدئو نگاه کنید، 21 ساعت به شکل یک سره وب گردی کنید و نگران تمام شدن شارژ باتری خود نباشید.

گوشی گلکسی F41

این گوشی از نظر طراحی و ظاهر بسیار شبیه به سایر میان‌رده‌های سامسونگ است و تفاوت چندانی ندارد به طروی که برخی معتقدند این شباهت بر مارکتینگ و بازاریابی آن تاثیر می‌گذارد.

گوشی گلکسی F41 از نمایشگر 6.4 اینچی سوپرآمولد با رزولوشن FHD+ مجهز شده است. این گوشی از رزولوشن و وضوح بسیار خوبی برخوردار است و روشنایی 420 نیت دارد. این گوشی از تراشه اگزینوس 9611 بهره می‌برد و از همان ابتدا با اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.1 عرضه خواهد شد

مشخصات سخت افزاری سامسونگ گلکسی F41

سامسونگ در نظر دارد این گوشی را در دو مدل عرضه کرد. مدل اول از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و مدل دوم از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

خشاب سیم کارت به سه بخش تقسیم شده است که دو شکاف اول مربوط به سیم‌کارت‌ها و شکاف نهایی برای استفاده از MICRO SD است.

گلکسی F41 از دوربین سه گانه بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل است. علاوه بر آن، از یک ماژول 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک ماژول 5 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار نیز استفاده می‌کند.

این گوشی قرار است در سه رنگ سبز، مشکی و ابی عرضه شود. قیمت نسخه 64 گیگابایتی آن 230 دلار و نسخه 128 گیگابایتی آن 250 دلار خواهد بود.

منبع: gsmarena

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت