گوشی موتورولا ریزر 5G معرفی شد

گوشی موتورولا ریزر 5G

موتورولا ریزر 5G، جدیدترین گوشی کمپانی موتورولا می‌باشد که جایگزین نسل پیشین خود شده است. این گوشی از لحاظ ویژگی و مشخصات نسبت به نسل پیشین دستخوش تغییراتی شده است و از این لحاظ پیشرفت‌هایی کرده است. اما از آنجا که یک گوشی تاشو به حساب می‌آید، از لحاظ ظاهری خیلی تفاوت نکرده است و به سبک گوشی قدیمی Razr موتورولا است.

نمایشگر تاشو این گوشی که در داخل جای گرفته است، 6.2 اینچی Poled با رزولوشن 2142 در 876 پیکسل با تراکم 373 ppi  می‌باشد. در بیرون این دستگاه نیز یک نمایشگر 2.7 اینچی Poled قرار گرفته است.

در نسخه جدید این گوشی، نمایشگر بیرونی آن برنامه‌های بیشتری را تحت پوشش خود قرار داده است. در این گوشی، دوربین، ماشین حساب، برنامه مسیج و یوتیوب نمونه‌هایی هستند که با این نمایشگر بیرونی سازگار هستند.

با این حال شما می‌توانید مشخص کنید که کدام برنامه‌ها با این نمایشگر سازگار باشد. همچنین این نمایشگر از ژست‌های حرکتی نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی موتورولا ریزر 5G

موتورولا برای این گوشی از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند. همچنین این گوشی از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. این تراشه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

گوشی موتورولا ریزر 5G به گونه‌ای طراحی شده است که آب را جذب نمی‌کند. علاوه بر این، این گوشی از یک باتری 2800 میلی‌آمپری نیز بهره می‌برد.

دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم F/1.7 بوده که به لرزشگیر اپتیکال تصویر و فوکوس خودکار مجهز است. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی این گوشی نیز بالای نمایشگر قرار گرفته است.

موتورولا این گوشی را در چین و چند نقطه از اروپا به قیمت 1399 دلار عرضه خواهد کرد.

منبع: gsmarena

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت