گوشی میان رده ریلمی C15 معرفی شد

گوشی ریلمی C15

در ماه جولای شاهد رونمایی از گوشی‌های میان رده بسیاری بودیم. کمپانی‌های چینی به ساخت و عرضه گوشی‌های میان‌رده روی آورده‌اند و حال نوبت به ریلمی (realme) رسیده است. ریلمی به تازگی از گوشی میان رده خود یعنی گوشی ریلمی c15 رونمایی کرده است.

میان‌رده جدید ریلمی در اندونزی رونمایی شد. نسبت به قیمت آن می‌توان گفت که از حیث سخت افزاری و نرم افزاری در سطح خوب و قابل قبولی قرار دارد اما شاهد ویژگی‌های خاصی در این گوشی نباید باشیم.

ریلمی سعی کرده است که در عین سادگی گوشی با کیفیت و خوبی را عرضه کند.

پنل جلویی گوشی ریلمی c15 را یک نمایشگر 6.52 اینچی تشکیل داده است. این نمایشگر کیفیت HD+ دارد و رزولوشن آن 1600 در 720 است. طراحی آن به صورت DROP DISPLAY است و به همین دلیل حفره ای در بالای صفحه قرار دارد که در اصل جای دوربین سلفی است.

گوشی ریلمی C15

دوربین سلفی این گوشی با کیفیت مناسب 8 مگاپیکسل است و درجه دیافراگم آن F/2.0 است. همچنین تمام بخش‌های آن من جلمه دوربین سلفی با محافظ گوریلا گلس 3 پوشش داده شده‌اند.

ریلمی C15 با اینکه یک گوشی میان رده است اما دارای چهاردوربین است. دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل با درجه دیافراگم F/2.2 است همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی با درجه دیافراگم F/2.25 برای ثبت تصاویر اولترا واید در نظر گرفته شده است.در کنار این دو دوربین یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای ثبت عمق برای تصاویر و همچنین یک دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر برای تصاویر ماکرو در نظر گرفته شده است.

در کنار دوربین سنسور اثر انگشت نیز در مرکز بالایی پشت دستگاه قرار گرفته است و خبری از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر نیست. البته خبر خوب این است که جک 3.5 میلی‌متری صدا بر روی این دستگاه باقی مانده است.

مشخصات سخت افزاری گوشی ریلمی  C15

از نظر سخت افزاری نیز این گوشی در سطح قابل قبولی قرار دارد. این گوشی از پردازنده MEDIATEK HELIO G35 با معماری  12 نانومتری در کنار چیپ گرافیکی POWERVR GE8320 پشتیبانی می‌کند.

همچنین این گوشی با 3 گیگابایت رم عرضه خواهد شد و حافظه داخلی آن نیز 64 گیگابایت است. البته یک مدل دیگری نیز با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز در دسترس خواهد بود.

اگر همچنان این حافظه برای شما کافی نیست می‌توانید از MICRO-SD استفاده کنید و مقدار حافظه‌ی در دسترس خود را افزایش دهید.

گوشی ریلمی C15 از باتری 6000 میلی‌آمپری با سرعت شارژ 18 وات استفاده خواهد کرد و به نظر می‌رسد بیش از 2 ساعت زمان برای شارژ کردن کامل گوشی لازم است که این مورد شاید بتوان گفت بزرگ‌ترین نقص این گوشی است.

به هر حال این گوشی به زودی عرضه خواهد شد . قیمت این گوشی با حافظه 64 گیگابایتی حدود 151 دلار است و قیمت مدل دیگر آن با حافظه 128 گیگابایتی احتمالا 171 دلار خواهد بود.

دیدگاه شما کابران امین دیتا در این زمینه چیست؟

منبع: androidcommunity

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت