معرفی هارد ضد گلوگه HD830 از ADATA

شرکت ADATA نسل جدید هارد دیسک های ضد ضربه خود موسوم به HD830 را راهی بازار کرده است که در ادامه با این محصولات آشنا خواهیم شد.

هارد دیسک های HD830

اطلاعات خود را به هارد دیسک های HD830 بسپارید

هارد دیسک های HD830 در ظرفیت های 2، 4 و 5 ترابایت تولید شده و برای اولین بار در جریان کامپیوتکس امسال رونمایی شدند. ای دیتا از 3 لایه حفاظتی (به جز بدنه هارد دیسک) استفاده کرده است تا امنیت آنها را در برابر مشکلات فیزیکی گارانتی نماید.

HD830 به مانند بسیاری از هارد دیسک های اکسترنال، از درایو های 2.5 اینچی استفاده کرده و ADATA اعلام کرده است که آنها در برابر وزن 3000 کیلوگرم مقاوم خواهند بود. این مقاومت به جزو وزن، شامل ورود گرد و غبار و مایعات نیز خواهد شد. افزون بر آن، سقوط از 4 فوت نیز آسیبی را متوجه هارد دیسک های اکسترنال HD830 نخواهد کرد.

این خانواده از درگاه micro-B USB 3.1 به USB 3.1 Type-A پشتیبانی می کنند که برای یک هارد دیسک اکسترنال، نهایت سرعت را به همراه دارد. یک حسگر شوک به همراه LED در آن تعبیه شده است؛ در صورت بروز شوک های فیزیکی، سیستم خودکار هارد را از کار انداخته و تا پایان شوک، از فعالیت آن جلوگیری به عمل می آورد. این خانواده برای ظرفیت های 2، 4 و 5 ترابایتی خود با قیمت های 103 دلار، 152 دلار و 196 دلار راهی بازار خواهند شد.

منبع: www.sakhtafzarmag.com

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت