از رم‌های جذاب Apacer NOX RGB رونمایی شد

رم های ایپیسر

کمپانی تایوانی “اپیسر” سری جدیدی از ماژول های رم DDR4 را معرفی کرده است. این رم های جدید با نام Apacer NOX RGB، حافظه های جذاب و زیبای DDR4 هستند. سازگاری Apacer NOX RGB برای CPU های اینتل بوده و همچنین برای پلتفرم های شرکت Intel بهینه شده است.

نسخه جدیدی از حافظه های DDR4 دسکتاپ را برای گیمرها و سیستم هایی طراحی کرده است که کاربران به ظواهر امر بسیار سختگیر هستند. رم های NOX RGB با تمامی پروفایل های Intel XMP به منظور اورکلاک و افزایش کارایی سازگار بوده و برای کامپیوترهای جدید یک گزینه ایده آل است.

Apacer NOX RGB DDR4 از ویژگی های نورپردازی RGB با زاویه دید فوق العاده گسترده ای بهره می برد که دارای نوار دیودهای آن در بالای رم ها و بالای هیت سینک نصب شده است. نمای ظاهری آنها بسیار زیبا و جذاب است. فناوری RGB آنها با مادربردهای ASUS AURA sync, GIGABYTE RGB Fusion, MSI Mystic Light Sync و ASRock Polychrome Sync کاملا سازگار است.

.مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه دهد.

اپیسر اعلام کرده است که از ICهای دست چین شده در تولید رم های جدید خود بهره گرفته و این محصولات از کیت های 2 کاناله 4 گیگابایتی تا 32 گیگابایت تولید می گردد؛ ولتاژ راه انداز همه ی ماژول ها 1.35 ولت و 1.2 ولت است. Apacer NOX RGB های جدید در فرکانس حداقل 2400 مگاهرتز با تایمینگ CL 16-16-16-36 و حداکثر 3200 مگاهرتز با تایمینگ CL 16-18-18-38 تولید خواهند شد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت