ای‌دیتا ، حافظه‌ی اس اس دی جدیدش را با عنوان XPG SX950U معرفی کرد

adata XPG SX950U

ای‌دیتا

به گزارش مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت، ای‌دیتا به تازگی از یک حافظه اس اس دی جدید رونمایی کرده است.

این اس اس دی جدید با عنوان XPG SX950U بوده که از اس اس دی های حرفه ای این کمپانی محسوب می شود. این حافظه که در حقیقت گیمرها و کاربران حرفه ای را هدف گرفته است، در 4 ظرفیت مختلف ارائه خواهد شد که کمترین آن 120 گیگابایت و بیشترین آن 960 گیگابایت فضا را شامل می شود. گفتنی است که در حال حاضر مختصر اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی این اس اس دی در دسترس است. به طور مثال کنترلر قرار گرفته داخل این اس اس دی، تولید شرکت سیلیکون موشن است، با وجودی که ای‌دیتا مدل دقیق و پارت نامبر این کنترلر را مشخص نکرده است. در هر حال انتظار می رود کنترلر استفاده شده مدل SMI SM2258 با فناوری سه بعدی نسل دوم 3 بیتی برای هر سلول باشد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره در تلاش بوده تا جدیدترین خبرها و همچنین اطلاعات مفیدی در خصوص بازیابی اطلاعات را برای شما عزیزان ارائه نماید.

بر اساس اطلاعات بدست آمده در خصوص عملکرد اس اس دی مذکور، سرعت خواندن تصادفی آن حداکثر برابر با 560 مگابایت بر ثانیه از طریق رابط SATA 6Gb/s است. سرعت نوشتن اطلاعات بر روی مدل 120 گیگابایتی این اس اس دی تا 300 مگابایت بر ثانیه خواهد بود در حالی که این مشخصه در سه مدلی که ظرفیت بیشتری دارند تا 520 مگابایت بر ثانیه افزایش خواهد یافت. قابل ذکر است که ای‌دیتا سری XPG SX950U را با 5 سال ضمانت عرضه خواهد کرد؛ با این حال اطلاعاتی در مورد محدودیت نوشتن اطلاعات بر روی این حافظه ها و پایداری آنها منتشر نشده است.

این حافظه از نظر پیکربندی سخت افزاری، دارای شباهت های زیادی به به اس اس دی کروشال MX500 بوده که از مدل های موفق بازار به حساب می آید. در MX500 از یک الگوریتم حافظه اختصاصی موفق به نام Dynamic Write Acceleration استفاده میکرد. ای‌دیتا با همکاری SMI از یک الگوریتم حافظه ی پیشرفته استفاده کرده که در آن از DRAM برای کش اطلاعات به کار برده میشود. این اس اس دی همچنین از یک سیستم بافر SLC برای نوشتن اطلاعات استفاده میکند که به آن Intelligent SLC Cashing میگوید و باعث افزایش عملکرد حافظه میشود.

در حال حاضر هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت این اس اس دی جدید منتشر نشده است.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت