هارد Armor A75 ،باریک‌ترین هارد دیسک‌ اکسترنال جهان

Armor A75

هارد دیسک‌  Armor A75، سری جدیدی از هارد دیسک‌های اکسترنال Silicon Power است. این هارد دارای قاب فلزی ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم می باشد که این آلیاژ خود نیز مورد استفاده در صنعت هوا نوردی است و موجب شده که هارد مورد نظر بتواند با موفقیت آزمایش سقوط از ارتفاع 1.22 متری را پشت سر بگذارد.

ویژگی اصلی این هارد باریک بودن آن است،Armor A75 با ضخامت 12.2 میلی متر،باریک‌ترین هارد دیسک‌ اکسترنال جهان است که توانست گواهی MIL-STD 810G را دریافت کند و همچنین از سقوط از ارتفاع 1.22 متری، جان سالم به در ببرد.Armor A75 دارای دو ظرفیت 1 و 2 ترابایت است. همچنین این هارد ساخته شده از مواد سبک ولی با مقاومت بالا در مقابل گرما و ضربه است.لبه های این هارد نیز مجهز به لاستیک هستند که جدا از زیبایی، به بالا بردن مقاومت آن در مقابل ضربه کمک شایانی میکند.

این هارد دیسک‌ها دارای درگاه USB 3.1 نسل 1 با پهنای باند 5 گیگابیت بر ثانیه هستند، با این وجود با USB 3.0 و USB 2.0 نیز سازگاری دارند.

گفتنی است که Silicon Power علاوه بر استحکام، به زیبایی نیز توجه ویژه ای کرده است.به همین دلیل، این هارد دیسک‌ها دارای نشان گر LED به شکل حرف L هستند که از اغلب زاویه‌ها قابل مشاهده است.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت