بهترین درایوهای اکسترنال برای ایکس باکس یک

هارد دیسک

همه ی گیمرهای ایکس باکس وان مجبور هستند با استفاده از محدودیت فضای داخلی کنسول، مدیریت مجموعه بازی خود را تحت کنترل داشته باشند – نسخه اصلی Xbox One فقط با حافظه 500 گیگابایتی عرضه شد. در حالی که Xbox One S و Xbox One X حافظه داخلی 1 ترابایت و دو برابر نسخه ی اولیه دارند، کنار آمدن با آن آستانه حافظه هنوز هم برای همه افراد با مجموعه بازی های جدی مشکل ساز است. 500 گیگابایت را به راحتی می توان با تعداد کمی از بازی های دارای عناوین برتر Xbox پر کرد (که همیشه دارای به روزرسانی منظم هستند که به حافظه بیشتری نیاز دارند). چرخش را از طریق بازی های جدید در Xbox Game Pass اضافه کنید و مطمئناً مجبور خواهید شد بازی هایتان را حذف کنید تا بتوانید بازی جدیدی برای بازی نصب نمایید. برای ذخیره اطلاعات کنسول بازی خود می توانید از هارد اکسترنال استفاده کنید، در این نوشته تعدادی هارد مناسب ایکس باکس یک را معرفی خواهیم کرد.

سامسونگ T5

سامسونگ T5 در لیست بهترین هارد اکسترنال ها برای سال 2020 رتبه اول را بدست آورده است و وقتی صحبت از بهترین هارد دیسک ها برای کمک به تقویت Xbox One شما می شود، می توانید به این هارد دیسک اطمینان کنید. سامسونگ T5 SSD از ترکیبی منحصر به فرد از اندازه و سرعت زیاد رونمایی کرده است. این هارد درایو اکسترنال با سادگی هارد دیسک های دیگر بازار را کنار می زند. T5 کوچک است و در یک پوسته آلومینیومی محکم، محصور شده است ، به این معنی که می توان آن را به راحتی از پشت Xbox One خود قرار دهید و در صورت حراب شدن به سادگی قابل تعویض است. این هارد دیسک در چند رنگ مختلف وجود دارد و بسیار شیک به نظر می رسد، بنابراین احتمالا درایو مورد نظر شما برای نمایش باشد.

درایو بازی Seagate

با گزینه ذخیره سازی که مخصوص کنسول ایکس باکس یک شما وجود دارد نمیتوانید تمام بازی ها را ذخیره کنید. اما آیا این باعث نمی شود شما بخواهید به ماراتن Slayer در Halo 2 بروید؟ هارد دیسک پایه با حجم 2TB تا 5 برابر بیشتر از 500 گیگابایت معمولی ایکس باکس یک را ارائه می دهد. این هارد درایو با سرعت انتقال 120 مگابایت در ثانیه، جابجایی پرونده ها بین فضای داخلی و خارجی نیز آسان کرده است. وزن آن تقریباً کمتر از 6 پوند است و ممکن است قابل حمل ترین هارد نباشد، اما این مشکل بزرگی برای هارد درایو مخصوص کنسول بازی به حساب نمی آید.

hard drive

هارد درایو وسترن دیجیتال

هارد دیسک WD My Passport بهترین انتخاب شما برای دسترسی به 1 ترابایت ذخیره سازی با بودجه پایین است. نرخ انتقال داده تنها با USB 3.0 تا 5 گیگابیت بر ثانیه می رسد، بنابراین ممکن است زمان طولانی تری را برای بارگیری بازی ها از حافظه خارجی مشاهده کنید. اما همچنین می توانید بازی خود را قبل از موعد برنامه ریزی کنید و بازی های موردعلاقه خود را به فضای داخلی منتقل کنید تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید. این مدل به اندازه کافی کوچک است. و دارای گزینه های رنگی به رنگ مشک ، قرمز و آبی روشن است.

منبع: digitaltrends.com

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت