تولید پردازنده های 10 نانومتری اینتل توسط اسرائیل !

intel

تولید پردازنده های 10 نانومتری اینتل توسط اسرائیل !

طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت ، وزیر اقتصاد اسرائیل امروز اعلام کرد که بعد از رایزنی هایی که با اینتل صورت گرفته ، قرار بر این شده است که این شرکت 5 میلیارد دلار در خط تولید Kiryat Gat که در جنوب کشور اسرائیل می باشد سرمایه گذاری کند.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره در تلاش است تا بروز ترین خبرها در خصوص سخت افزار ها و همچنین اطلاعات مفیدی درباره بازیابی اطلاعات را برای شما عزیزان ارائه نماید.

شایان ذکر است که در حال حاضر تأسیسات Kiryat Gat اینتل تنها امکان تولید تراشه های 22 نانومتری را دارد و همان طور که مطلع هستید این پیشرفته ترین فناوری ساخت نمی باشد اما با این وجود برای تولید بخشی از محصولات اینتل استفاده می شود.  حال نیز سرمایه گذاری اینتل موجب می شود که فناوری ساخت 10 نانومتری در اسرائیل راه پیدا کند.

همچنین وزیر اقتصاد این کشور اعلام کرده است که این سرمایه گذاری همین امسال شروع خواهد شد و انتظار می رود که تا پایان سال 2020 میلادی به پایان برسد. به نظر می آید که نه تنها اسرائیل سرمایه گذاری جدید اینتل را مشمول استثناهای مالیاتی می کند بلکه حتی قرار است 10 درصد کمک مالی نیز به این شرکت بدهد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت