در نمایشگاه CES امسال حافظه‌ای مخصوص اجرای اپلیکیشن‌ها رونمایی شد.

حافظه-خاص-سن-دیک-در-نمایشگاه CES

باید بدانید اکثر حافظه‌های میکرو اس‌دی سرعت پایینی دارند و مناسب نصب و اجرای اپلیکیشن‌ها نیستند. اینک حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتِ جدیدِ سن‌دیسک با این هدف در نمایشگاه CES  رونمایی شده است  که حتی بتوانید اپلیکیشن‌ها را روی آن نصب کنید.

چندین ماه پیش انجمن اس‌دی، استانداردهای جدیدی برای هر دو نوع حافظه‌ی microSD و SD ارائه کرد و یکی از این استانداردها مربوط به کلاس بازده‌ی اپلیکیشن‌ها بود. حافظه‌هایی که در این کلاس قرار دارند، عملکرد مناسب برای نصب اپلیکیشن‌ها ارائه خواهند کرد. حافظه‌ی SandDisk Ultra 256GB موفق شده است سرعت مورد نیاز برای Application Performance Class 1 را پاسخ دهد. این حافظه می‌تواند ۱۵۰۰ دسترسی ورودی/ خروجی و ۵۰۰ نوشتن ورودی / خروجی در هر ثانیه را پاسخ دهد.در این نمایشگاه CES حافظه‌ی سن‌دیسک اولترا با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت برچسب قیمت ۱۹۹.۹۹ دلاری دارد و به زودی به بازار عرضه می شود .

بهتر است اطلاع داشته باشید سن‌دیسک اپلیکیشن اندرویدی با نام SanDisk Memory Zone را در گوگل پلی قرار داده است تا بتوانید به کمک آن اپلیکیشن‌ها را مدیریت یا از اطلاعات موجود در موبایل خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت