ریکاوری اطلاعات انواع برندهای هارد

بازیابی داده ها از هارد دیسک

درصد زیادی از کاربران با عدم شناسایی هارد یا خرابی آن مواجه می‌شوند. ازآنجاکه تکنولوژی روزبه‌روز در حال پیشرفت است، هارددیسک‌های با ظرفیت بالاتر تولید شده که داده‌های بیشتری را در خود جای می‌دهند که این بدان معناست که بازیابی اطلاعات از اهمیت بیشتری نسبت به قبل برخوردار بوده و کاربران نگران از دست رفتن تمام داده‌های گران‌بهای خود هستند.

  • ریکاوری اطلاعات هارد های اکسترنال و اینترنال مکستور – Maxtor
  • باریابی اطلاعات هار های اکسترنال و اینترنال سیگیت – Segate
  • ریکاوری اطلاعات هارد های اکسترنال و اینترنال وسترن دیجیتال(WD)
  • ریکاوری اطلاعات هارد های ایدیتا – Adata

ظرفیت هارددیسک به ۲۰۰ گیگابایت به بالا می‌رسد. این بدان معناست که احتمال از دست رفتن داده‌ها به شدت افزایش یافته است. تقریباً همه کارهایی که انجام می‌شود روی هارد قرار می‌گیرد و کاربران از بکاپ گرفتن آنها غافل می‌شوند.

بازیابی اطلاعات RAID

سیستم های RAID بسیار پیچیده هستند و به دلیل تخصص زیاد مورد نیاز برای توسعه، مدیریت و نگهداری؛ احتمال آسی و مشکلات پیکربندی بسیار بیشتر است. هنگامی که بک سیستم RAID به درستی بکاپ گرفته نشده باشد می تواند منجر به شکست کامل کسب و کار یا ضرر و زیان های شدید مالی شود. سیستم های RAID مهمترین بخش یک شرکت هستند چون همه چیز در حال دیجیتالی شدن است. اگر سیستم رید شما خراب شد؛ آن را لمس نکنید و یا سعی نکنید خودتان آن را تعمیر کنید. با متخصصان ما تماس بگیرید در غیر این صورت همه چیز برای همیشه از دست می رود.

ریکاوری اطلاعات TAP

TAP یا نوار در درجه اول برای بکاپ گیری استفاده می‌شود و به عنوان یک رسانه ذخیره سازی متوالی استفاده می‌شود. نوار امکان بکاپ گیری با ظرفیت بالا را فراهم می‌کند و برای کسب و کارها مناسب است. فقط به خاطر داشته باشید که مانند سیستم RAID نوارها هم بسیار پیچیده هستند و خودتان نباید بازیابی را انجام دهید چون امکان دارد اوضاع را بدتر کنید. متخصصان ما با استفاده از فناوری‌ها و ابزارهای منحصر به فرد کار بازیابی اطلاعات را انجام می‌دهند.

بازیابی اطلاعات از رسانه‌های اپتیکال یا نوری

رسانه‌های نوری (مانند CD/ DVD) توسط لیزر خوانده و نوشته می‌شوند. مشکلات زیادی وجود دارد که می‌تواند باعث خرابی رسانه نوری شود. CD یا DVD ممکن از خط بخورند؛ پخش کننده می‌تواند رسانه را خراب کند و غیره.

بازیابی اطلاعات فلش مموری و کارت حافظه

بازیابی اطلاعات از رسانه‌های قابل جابه‌جایی شامل فلش مموری؛ کارت حافظه و سایر رسانه‌های ذخیره سازی مرتبط می‌شود. این دستگاه‌ها با وجود این که اطلاعات کمتری را در خود نگه می‌دارند اما از اهمیت بالایی برخوردار هستند. ممکن است پروژه‌هایی که چندین سال روی آن کار کرده‌اید به دلیل آسیب‌های فیزیکی و یا خطای انسانی از بین رفته باشند. یا با مشکلاتی مانند رونویسی داده، تغییر فرمت و ویروسی شدن مواجه شده باشید. هر وضعیتی منحصر به فرد است و باید توسط یک کارشناس با تجربه مورد بررسی قرار گیرد.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت