شرکت HP نخستین کروم‌بوک 2in1 جهان را معرفی کرد

HP-Chromebook-X2

شرکت HP

به گزارش مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت، شرکت HP نخستین کروم‌بوک 2-in-1 جهان را معرفی کرد.
همان طور که می دانید تقاضای کاربران برای لپ‌تاپ‌های بر پایه‌ی سیستم عامل گوگل موسوم به کروم‌بوک، در حال افزایش است. از همین رو این کمپانی قدرتمند با معرفی مدل HP Chromebook X2 تصمیم به گسترش مجموعه‌ی کروم‌بوک‌های خود دارد. این سیستم های سبک و ارزان قیمت، با عملکرد بالا از سیستم عامل Chrome OS بهره‌ می جویند. همچنین اجرای اپلیکیشن‌های اندروید نیز در این سیستم ها امکان پذیر می باشد. جالب تر اینکه کروم‌بوک شرکت HP از ویژگی بسیار جالبی برخوردار است و آن امکان جدا‌شدن صفحه‌نمایش و تبدیل به یک تبلت یا همان 2-in-1 است. شایان ذکر است که این قابلیت برای نخستین بار می باشد که در یک کروم‌بوک معرفی می شود.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا جدیدترین خبرها و همچنین اطلاعات مفیدی در خصوص بازیابی اطلاعات را برای شما عزیزان ارائه نماید.

کروم‌بوک یادشده از پردازنده‌‌های نسل هفتم m3  Intel Coreبه همراه 4 تا 8 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره‌ می‌برد که قابلیت افزایش تا 256 گیگابایت از طریق کارت حافظه‌ی microSD را دارد. نمایشگر این کروم‌بوک دارای اندازه‌ی 12.3 اینچ با روزولوشن QHD بوده و بر روی آن محافظ صفحه‌ی Corning Gorilla Glass 4 استفاده شده‌است. دیگر مشخصات این کروم‌بوک بلندگوهای استریو، دوربین اصلی 13 و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی می باشد. همچنین افزون بر شیار microSD این دستگاه دارای دو پورت USB-C و جک هدفون نیز بوده و از قلم‌های دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند. این کروم‌بوک‌ بسیار زیبا مانند دیگر کروم‌بوک‌ها، دارای عمر باتری بالایی تا حدود 10 ساعت می باشد. ضخامت Chromebook X2 فقط 15.3 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز حدود 1.4 کیلوگرم است. شرکت HP بدنه این کروم‌بوک را از جنس آلومینیوم آنودایز شده به رنگ ceramic white و با کیفیت ساخت بالا تولید کرده است و سطح کیبورد آن نیز دارای طرح چرم به رنگ آبی تیره می باشد.

احتمال می رود Chromebook X2 حدود دو ماه دیگر با قیمت 600 دلار برای مدل پایه، روانه بازار شود. گفتنی است که به همه خریداران این دستگاه 100 گیگابایت فضای Google Drive به مدت 2 سال تعلق خواهد گرفت.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت