سری Radeon RX 500X شرکت AMD، پردازنده‌های گرافیکی ویژه ای نخواهند بود !

amd

شرکت AMD

چندی پیش اخباری مبنی بر احتمال ارائه کارت های گرافیک جدید توسط شرکت AMD منتشر شد که متاسفانه جدیدترین اخبار منتشر شده در این خصوص، گویای چیز دیگری می باشد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره در تلاش است، تا شما عزیزان را از جدیدترین اخبار سخت افزاری مطلع نموده و همچنین اطلاعات مفیدی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما همراهان گرامی ارائه دهد.

گفتنی است که احتمال ارائه کارت های گرافیک جدید نیز به واسطه مشاهده پردازنده‌های گرافیکی سری Radeon RX 500X در وب سایت رسمی شرکت AMD منتشر شده بود که البته اطلاعات لو رفته جدید، چیز دیگری را نشان می دهد.

در صورتی که این اطلاعات لو رفته صحت داشته باشند، سری RX 500X شرکت AMD، کارت گرافیک گیمینگ جدیدی که دارای بهبودهایی چون فناوری ساخت جدید یا فرکانس‌های افزایش یافته است نخواهد بود. بلکه این سری مورد استفاده لپ تاپ ها بوده و پسوند X هم نشانی ویژه برای سازندگان آن می باشد. به طور مثال  RX560M پس از ریبرند، در برخی لپ تاپ‌ها به عنوان RX 560X ارائه می شود. البته باید گفت با 73 مگاهرتز افزایش فرکانس نیز همراه است. با این حال Acer این موضوع را تأیید کرده است و لپ تاپ گیمینگ Nitro 5 به پردازنده گرافیکی RX 560X مجهز خواهند شد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

برای افزودن متن مورد نظرتان اینجا کلیک کنید

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت