یکی دیگر از مدیران ارشد شرکت AMD، تصمیم دارد این شرکت را ترک کند

Chris Hook

شرکت AMD

اکنون پس از ترک راجا کودوری از شرکت AMD ، کریس هوک سکان دار بخش بازاریابی AMD که حدود دو دهه است که در این کمپانی سابقه کار دارد، قرار است این شرکت را ترک کند.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین اطلاعات مفیدی در خصوص بازیابی اطلاعات را برای شما عزیزان ارائه نماید.

قابل ذکر است که کریس هوک در سال 2001 وارد ATI شد که البته بعدها توسط شرکت AMD خریداری شد. کریس هوک که سپتامبر سال میلادی گذشته سرپرست ارشد بخش بازاریابی جهانی و رپورتاژ آگهی Radeon Technologies Group بود، در اکتبر همان سال هوک به سمت سرپرستی بازاریابی جهانی محصول منتقل شد. وی با زبانی طنز آمیز در خصوص روزهای ملحق شدن به ATI صحبت می کند که چگونه در آنجا یک آتاق مجزا برای سیگار کشیدن وجود داشته است. هوک می گوید که در آن زمان تنها یک تلویزیون کوچک 14 اینچی سیاه و سفید در کل دفتر وجود داشته است، فناوری ساخت ترانزیستورها از میکرون فراتر نرفته بود و 320×240 پیکسل، وضوح تصویر بالا محسوب می‌شد. گفتنی است که کریس هوک در شرایطی تصمیم به ترک این کمپانی دارد که نسبت به گذشته از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.

AMD نیز جدایی هوک را تایید کرده است و همچنین خبر از جایگزینی او با ساسا مارینکوریک داده است. ساسا مارینکوریک نیز حدود 20 سال سابقه کاری در این شرکت دارد. حال نیز انتظار می رود که در مراسم معرفی نسل بعدی محصولات AMD، ساسا مارینکوریک بر روی سن برود.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت