لیست گوشی های هوشمند سال 2018 که مبتنی بر اسنپدراگون 845 هستند، فاش شد!

یکی از کاربران Weibo به تازگی تصویری از لیست تمامی گوشی هایی که مبتنی بر تراشه اسنپدراگون 845 هستند و قرار است در سال آینده میلادی معرفی شوند را فاش کرد.

گفتنی است که پس از رونمایی از نسل جدید تراشه های کوالکام، یعنی اسنپدراگون 845 ، باید منتظر ارائه محصولات قدرتمند که قرار است از این تراشه بهرمند باشند، بود. همان طور که میدانید شایعات فراوانی درباره ی نام و زمان ارائه این محصولات منتشر شده ولی  نمی‌توان بر روی هیچکدام از آن‌ها حسابی باز کرد. اما اگر اطلاعاتی که یکی از کاربران سایت Weiboمنتشر کرده است، معتبر باشد  نام و زمان تقریبی رونمایی از این گوشی های هوشمند را می تواند آشکار کند.

snapdragon 845

بر طبق این لیست، گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس و همچنین ال‌جی جی 7 و جی 7 پلاس از اولین گوشی هایی خواهند بود که مبتنی بر تراشه  اسنپدراگون 845 هستند و زمان معرفی آن ها در این لیست ، در اواخر ماه فوریه و در نمایشگاه MWC اعلام شده است. همچنین یکی دیگر از اطلاعات مهمی که از این طریق فاش شده است ارائه گوشی هوشمند جدیدی با نام  ال‌جی G7 پلاس می باشد.

پس از این چهار گوشی، شاهد گوشی هوشمند شیائومی هستیم که پرچمدار جدیدش به نام Mi 7 که احتمالا مبتنی بر پردازنده‌های اسنپدراگون 845 خواهد بود و قرار است در ماه آوریل عرضه شود.گفتنی است که  شیائومی و کوالکام به تازگی اعلام کرده اند که Mi 7 قرار است با استفاده از تراشه اسنپدراگون 845 عرضه شود. اما اکنون به نظر می آید در ماه ژوئن نیز قرار است سه گوشی هوشمند با استفاده از این پردازنده معرفی شوند. OnePlus 6، سونی Xperia XZ Pro و همچنین ZTE nubia Z18، نام این سه گوشی هوشمند جدید خواهند بود.

این لیست گویای این نیز می باشد که HMD تصمیم دارد در ماه آگوست اسمارت فون جدیدی با عنوان نوکیا 10 را عرضه کند. همچنین به دلیل عرضه ی گوشی هایی چون گلکسی نوت 9، ال‌جی V40، شیائومی Mi MIX 3، سری محصولات گوگل پیکسل 3، سونیXperia XZ2، HTC U12+ و ZTE nubia Z18S در ماه های سپتامبر و اکتبر ، شاهد ترافیک معرفی و عرضه سنگینی در این زمان خواهیم بود.

بر طبق اطلاعات لیست مذکور گوشی‌های Moto Z 2019، OnePlus 6T و سامسونگ W2019 نیز آخرین محصولاتی خواهند بود که از تراشه‌های اسنپدراگون 845 بهرمند خواهند بود.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت